1pauluzz1 – Phasioli

Oh wow :halleluja Ik had helemaal niet in de gaten dat er al zoveel reacties waren joh.

Super tof! Ik lees een aantal dingen die ik wel herken- zo is structuur en arrangement in mijn muziek nog best wel een verbeter punt voor me. Het chaotische in de ritmes vind ik af en toe ook té, en ik vind het op plekken ook wel erg druk allemaal, maar ik heb op den duur maar besloten door te gaan – soms is het beter is om door te zetten ookal zijn dat soort dingen nog niet 100%, anders kom ik in zo'n valkuil van non-progressie terecht die velen wel zullen herkennen.

Nogmaals, leuk & dank :)
 
Klinkt goed, mooie afwisseling van de verschillende elementen. Had wel een stukje korter mogen zijn (minuutje of 3), maar kan mij heel goed bekoren ;-)
 
Toffe track, gaaf dat je zoveel uit dat je zo creatief veel uit 1 sound hebt gehaald! Het is een track om met aandacht te luisteren, maar als luisteraar verlies ik vanaf 3:30 de aandacht; te lang naar mijn smaak. Als je op 4:00 het nummer had laten eindigen (zoals het eigenlijk al klinkt) dan had ik het als geheel een stuk krachtiger gevonden!
De sound van het nummer vind ik heel tof.
 
sorry vind hem te hakerig/saai/eentonig/te lang duren dus maar afgezet.
wel blijf zo doorgaan dan krijg van misschien ooit nog een stem :D
 
Yeah. Eerste nummer dat ik luister vd contest en ik wil al 'n stem overwegen :)
Doet denken aan Burial en mist enkel nog wat raar gevocal en 'n sufje meer agro

nu ben ik aan 3 min 30 en vind 'm nogal... kaal
ik zt 'm na de break nog luider :D
Van mij mag er nog meer glitch in zodat ik nog meer meer breakdancy erop kan dansen
6 minuut voorbij : ja hij is heerlijk maar mag en kan nog net ietsje meer puntig (als in zelf resonant)
Keigoed dus
 
Erg mooi,weinig op aan te merken! Mooi sounds, mooi geproduceerd.

Er mag iets meer gebeuren qua harmonie, maar da's smaak.

Toppertje! :okdan:
 
:okdan::okdan: leuk begin van de week zo, dank allemaal. Ik ben nu bezig met de volgende en ik merk dat ik me afvraag "moet dit 32 bars zijn of kan het ook met 16", dus ik herken met name de comments over langdradig/aandacht verslapt wel.
 
Gaaf,maar je blijft hangen op hetzelfde,verder uitbouwen met mood-wisseling in de structuur en dan wordt het een leuke track.

Nu blijft er 1 sound 'doortreuren' heel de track,als je die verandert wordt je track interesant om naar te luisteren,nu is dat niet het geval, na 2 minuten zijn we klaar al.
 
Back
Top