CS80 en vele anderen....

Blij dat er iemand met wat verstand bij betrokken is, hoe was je gevoel verder? Komen er ook lui met wat verstand er van in de winkel staan? En wellicht ook aanverwante artikelen in het assortiment? Het is daar vaak al lastig een degelijke jack-jack kabel te kopen, maar wat niet is...
 
@154:
Dat weet ik allemaal niet.
Ik heb met degene die erover gaat uitgebreidt gesproken en daar had ik een positieve indruk van. Blijkbaar wilt Dirk Witte met deze collectie goed scoren.
Ik heb mijn voorwaarden op tafel gelegd aangaande onberisplijke service en reparatie.
Nu gaan we kijken of we dat gestalte kunnen geven.
Als ik mijn naam en reputatie aan een synthservice verbind, dan wil ik dat ik er alles aan mag doen dat ik van belang vind.

De CS80 gaat niet naar mij komen. We gaan een serviceplek inrichten op locatie bij Dirk. Ik ga gezellig op de tram met servicekoffer om alles daar te doen wat nodig is. Als het leuk weer is ga ik met de boot over de grachten er naar toe. Spannend!
 
Laatst gewijzigd:
Betekent dit een reparateur hier in de wijk die zelfs een watertaxi tot zijn beschikking heeft???

:D

Wonderen bestaan dus toch!
 
Aan de Amsterdamse grachten

Aan de Amsterdamse grachten

@154:
Ik heb mijn eigen watertaxi. Die ligt hier vlakbij op de gracht.

http://marcmarc.home.xs4all.nl/varen/index.html

Verder maakt het mij weinig uit wie de man achter Dirk Witte is als ik mijn normen gestalten kan geven om ervoor te zorgen dat er goed werk geleverd kan worden.
 
Van alle markten thuis!

Zal wel eens als de tijd rijp is de argeloze klant uithangen daar, verwacht alvast een kleurrijk verslag! Het zal zeker beginnen met de Dirk Witte klassieker "heeft U wellicht ook insert-kabels?". En dan langzaam de paniek zien indalen. Voor de goede orde, ze hangen rechts naast de toonbank. Doorgaans duurt het zeker een kwartier totdat ik uit medelijden ze zelf maar aanwijs :)
 
Behalve de CS80 stond er heel veel meer interessants op de nieuwe vintage afdeling van Dirk Witte Musicstore, in Amsterdam.

Een impressie.....

Hoe komt Dirk Witte aan dit spul, dat zou ik wel eens willen weten :eureka:
Kan me niet voorstellen dat iemand voor een habbekrats zijn waardevolle vintage spul inruild op iets nieuws.
Met internet weet een ieder onderhand toch wel de waarde van vintage muziekinstrumenten.
 
Als ik mijn naam en reputatie aan een synthservice verbind, dan wil ik dat ik er alles aan mag doen dat ik van belang vind.

De CS80 gaat niet naar mij komen. We gaan een serviceplek inrichten op locatie bij Dirk

Dus hij vertrouwd je reputatie niet, zeker met nog vers in geheugen een onbetrouwbare synthtreperateur die andermans spullen op marktplaats verkoopt, nee ik noem geen naam :engel:
 
Dus hij vertrouwd je reputatie niet, zeker met nog vers in geheugen een onbetrouwbare synthtreperateur die andermans spullen op marktplaats verkoopt, nee ik noem geen naam :engel:

Kan ook zijn dat hij MarcMarc graag als uithangbord wil gebruiken. Voor hem een win win situatie.
 
Dus hij vertrouwd je reputatie niet, zeker met nog vers in geheugen een onbetrouwbare synthtreperateur die andermans spullen op marktplaats verkoopt, nee ik noem geen naam :engel:

gaat dat toevallig over een 'verloren/vergeten' PPG?
 
Volgens mij gaat deze draad de verkeerde kant op momenteel...
 
Back
Top