Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Mooi hoor! Hoe bevalt een D50 naast het analoge geweld?

Ik vind het kille coke-geluid van de D50 een prachtig contrast maken met de klanken uit vintage analoog. Ik zou nog liever de P08 kwijt zijn dan de D50 (niet dat ik op het moment sta te springen om die kwijt te raken).
 
Mooie studio en lekkere muziek maak je Exel:okdan:
 
Mijn huidige setup :) Wil uiteindelijk een wat bredere setup zodat de KRK's weer rechtop kunnen staan, aangezien ze op dit moment niet het beste stereobeeld geven.
10750481_10205005546196192_3600795608496990440_o.jpg
 
Ik vind het kille coke-geluid van de D50 een prachtig contrast maken met de klanken uit vintage analoog. Ik zou nog liever de P08 kwijt zijn dan de D50 (niet dat ik op het moment sta te springen om die kwijt te raken).

Ik vind ook dat een d50 iets heeft in zijn sound wat geen andere synth heeft. het is van alles wat, een echte hybride synthengine. En er zit imo een sfeertje in die niet veel andere digitale synths hebben.

Ik zeg wel eens gekscherend dat de d50 de allerbeste synth ooit gemaakt is, maar dat is op een bepaalde manier wel zo voor mij. Al zie ik voor elke synth die hier staat wel zijn functie en rol weggelegd.

Ondanks dat de sounds best gedateerd zijn inmiddels die er in zitten.
 
mooie spullen trouwens exel....:okdan:
 
Impression wat voor master keyboard heb je daar staan?

Wel interessant de Yamaha HS50's naast de KRKs gebruik je ze beide veel? Schakel je tussen ze, of heb je toch een bepaalde voorkeur voor 1?
 
Ik mis nog wat korg, roland, patchbays en drumdozen. Verder een analoge mixer en mijn droom doel right there :)
Mega!
Hopelijk gaat het bij mij niet uit de klauw lopen, op dit moment is dit de stand van zaken:

4khgwLR.jpg



Q4AlKLx.jpg



2VUZOsk.jpg



9jmQH8u.jpg
 
Ik mis nog wat korg, roland, patchbays en drumdozen. Verder een analoge mixer en mijn droom doel right there :)
Mega!

Ik kom maar niet zo ver om de Korg MS synths erg mooi te vinden. Misschien dat ik een keer zo'n kit koop, dan heb ik er nog wat aan gesleuteld, geeft meer band. Qua Roland komt er volgende week een MKS-80 met MPG. Ik heb gespeeld met het idee van een Jupiter 6/8, maar ik vind ze toch een beetje te duur voor wat je krijgt.

Alles is netjes gepatchbayed naar de 18 kanalen A/D die aan de Apollo hangen. Rechts van de mix controllers staat een remote patchbay waar de synths inprikken. In het rechterrack zit bovenin een Neutrik patchbay waar die remote op uitkomt, normaled naar de A/D inputs.

Ik heb eerder een analoge tafel gehad, maar ik werd gek van de hoeveelheid ruimte die het innam, de bak extra ruis die ik kado kreeg, en het gezeik met recalls. Bij Apollo kun je bovendien een aantal behoorlijk leuke reverbs, delays en chorus-plugins gebruiken, scheelt me op het moment kapitalen aan outboard die ik liever in synths stop :)
 
Back
Top