Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Die ergo meubels doen mij hieraan denken.

vork_gebogen_care_lite_links.jpg
 
Ik kan daar ook weinig mee... al zou een iets beter bereikbaar setje racksynths soms wel fijn zijn. Maar ja, ik heb nooit geld.... en als ik het heb geef ik het liever uit aan een ding waar geluid doorheen gaat.
 
gisteren m'n nieuwe versterker opgehaald
die paste niet meer op het meubel zoals de vorige, dus ben ik maar vast begonnen met het aanpassen van de indeling zoals het ongeveer gaat worden wanneer ik m'n nieuwe meubel binnen heb.
Nu weer de hele teringzooi aansluiten.
De K&H's zijn ook uit de studio. Zowel het meubel als de K&H's zijn trouwens de koop.
De PA monitoren zijn JBL PRX-735 en zitten nu op de B monitor van de Sigma
Subwoofer is SVS SB13 Ultra
 
Laatst gewijzigd:
Toch best wel een klein hokkie Raph. Is dat wel wenselijk mbt mastering & akoestiek?
Leuke versterker trouwens.
 
wat is klein, 7 bij 4 is 28m2, werkt en meet prima, versterker is idd erg fijn PLINIUS SB 301 = 2x 300w @ 8 ohm
 
wat is klein, 7 bij 4 is 28m2, werkt en meet prima, versterker is idd erg fijn PLINIUS SB 301 = 2x 300w @ 8 ohm

Ow, op de foto komt het kleiner over. :D
Die schuine achterkant is de 'perfecte' basstrap. Lijkt me op zich best een voordeel inderdaad.
 
werkt dat nu fijn, zo'n 90° layout met de seq en de slim phatty? Kan je enkel bedienen als je zit, en dan met je armen gestrekt voor je? Kan me niet voorstellen dat 't fijn is.
Dat weerhoudt me om mijn VA rack synths zo te racken, enige manier die ik kan verzinnen in mijn hokje. 3m60 op 4 als je optimistisch denkt en de trap en koelkast uitsparing vd keuken negeert. Fuckin' klein hier Grr
 
Die ergo meubels doen mij hieraan denken.

vork_gebogen_care_lite_links.jpg

Ik geef op restaurant altijd dat vismes terug, kan ik niks mee doen: ik eet links euh 'andersom' en dan staat zo'n mes naar de verkeerde kant 8o)8o)
 
dat weet ik nog niet, want nog niet alles is weer aangesloten
het lijkt me i.i.i.g fijner want ik kan m'n stoel draaien en gelijk bij m'n synths

het meubel wat ik hierboven gepost heb wordt de vervanger, dus dan heb je enig idee waar het heengaat.
 
Raphie, als je nu je afluisterpositie gaat veranderen, klopt je akoestische behandeling van je ruimte dan nog wel? Maar respect, dat je weer alles gaat los halen en aansluiten. Echt zo een klus om tegen op te zien, maar goed blijft een "hobby" natuurlijk :)
 
2/3 vanaf voor of 2/3 vanaf achter werkt bij mij qua respons even goed. dus deze positie is geen probleem
 
Nee Fjoesz is even een maandje overbruggen tot m'n nieuwe meubel er is, die bovenplaat daar is sowieso niet handig voor dit soort opstellingen maar moet ff improviseren
 
Back
Top