Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ziet er knus uit :okdan: mooie berg apparaten heb je staan !

Ach, het fijne is dat ze allemaal warmte afgeven. En me zolder heeft geen verwarming :D

Nu ik langzaam na de verhuizing weer alles gevonden heb... misschien maak ik dan ook nog dingen af. Maar het zal wel niet :mega:
 
Zo... beetje opgeruimd. Groene vloertegels uit de schuur gehaald. Slaapkamer zit onder m'n zolder. Ze hoort me rollen met de burostoel. Als het goed is is dat nu minder, en het kijkt wat mooier, 'n donkere vloer. Vooral beter dan de zalm kleurige vloerbedekking van de vorige bewoners.

U ziet als het goed is:

Casio RZ-1 - LinnDrum MKII - ASR-X - Pearl DRUM-X - Yamaha DX200 - Korg KPR-77 - Korg ER-1 - Mackie CR1604 - Spectral Audio ProTone - Aphex Aural Exiter - Sony HR-MP5 - Roland SRV-330 - Zoom 9010 - Motu Ultralite MKIII - Macbook - A&H S2 - TR808 - SH101 - JX3P - Ensoniq KT76 - Moog Sattellite - MonoPoly - Arp Avatar - Arp Sequencer - TR727 - 3 CORON drum synths in 'n mooi glimmend doosje.

En ergens op de grond de MoogerFoogers 8)

jaloersssssss
opje 1e pixie
:doei:
rz1 verkochtooit voor 120 [gekocht voor 90
lkkr bak ...de " drumachien van ; work that motherfocker"
:okdan::halleluja

linndrum is egt megaaa
werdt laatst nog op ebay verkocht voor 530 eu , zouik egtgraag willen/iemand ?
:engel:

asrx gehad mooie ...sample machien
 
Die RZ-1 rules inderdaad. Van m'n Linn doet de BD het nog maar heel zacht. En het syncen is beetje iri. Maar zal binnenkort eens gaan pielen met dat DC coupled outputs sync verhaal met je motu.
 
Zo... beetje opgeruimd. Groene vloertegels uit de schuur gehaald. Slaapkamer zit onder m'n zolder. Ze hoort me rollen met de burostoel. Als het goed is is dat nu minder, en het kijkt wat mooier, 'n donkere vloer. Vooral beter dan de zalm kleurige vloerbedekking van de vorige bewoners.

U ziet als het goed is:

Casio RZ-1 - LinnDrum MKII - ASR-X - Pearl DRUM-X - Yamaha DX200 - Korg KPR-77 - Korg ER-1 - Mackie CR1604 - Spectral Audio ProTone - Aphex Aural Exiter - Sony HR-MP5 - Roland SRV-330 - Zoom 9010 - Motu Ultralite MKIII - Macbook - A&H S2 - TR808 - SH101 - JX3P - Ensoniq KT76 - Moog Sattellite - MonoPoly - Arp Avatar - Arp Sequencer - TR727 - 3 CORON drum synths in 'n mooi glimmend doosje.

En ergens op de grond de MoogerFoogers 8)

Zie ik daar op de derde foto boven het modulatiewiel de eerste tulpen al hun kop omhoog steken? *D
 
Zie ik daar op de derde foto boven het modulatiewiel de eerste tulpen al hun kop omhoog steken? *D

Nee, zijn rozen. En ik werk bij Doornroosje... 1 + 1 = 2
 
studio0.jpg



studio1.jpg






studio2.jpg
 
Zo... beetje opgeruimd. Groene vloertegels uit de schuur gehaald. Slaapkamer zit onder m'n zolder. Ze hoort me rollen met de burostoel. Als het goed is is dat nu minder, en het kijkt wat mooier, 'n donkere vloer. Vooral beter dan de zalm kleurige vloerbedekking van de vorige bewoners.

U ziet als het goed is:

Casio RZ-1 - LinnDrum MKII - ASR-X - Pearl DRUM-X - Yamaha DX200 - Korg KPR-77 - Korg ER-1 - Mackie CR1604 - Spectral Audio ProTone - Aphex Aural Exiter - Sony HR-MP5 - Roland SRV-330 - Zoom 9010 - Motu Ultralite MKIII - Macbook - A&H S2 - TR808 - SH101 - JX3P - Ensoniq KT76 - Moog Sattellite - MonoPoly - Arp Avatar - Arp Sequencer - TR727 - 3 CORON drum synths in 'n mooi glimmend doosje.

En ergens op de grond de MoogerFoogers 8)

egt veel dezelfde apparaatjes hebben we / of hebben we gehad
l8uh
idd dat kan niet natuurl;ijk...rollen op de zolder gewoon opstaan en sloffies aan en schuifelen ri je gear aan de andre kant vd zolder
hehe
zolder blijft lastig je kan niet egt de hoogte in ..alles staat al gauw meters breed vanje screen / midi klavier vandaann


zietr rielext uit
pearl drum hebk ook gehad best ok [jammer datkdie ook wers verkochtheb kan veel mee
asrx = top
linn ghelemaal


avatar ook gehad ..werdt een dv8oo en nu dus de cs30
[nooit spijt van gehdat
 
avatar ook gehad ..werdt een dv8oo en nu dus de cs30
[nooit spijt van gehdat

Avatar is nie van mij, maar van Ijf. Je kent um wel, punk, vroeger met dreads.. wel eens ter sprake geweest. Maar da ding is inderdaad 'n beetje moeilijk. MAar hier staat ie droog, zoals Maarten zo mooi zegt. Net als de Monopoly. Ook niet van mij. Maar ook droog. Ze staan wel vaak aan, maar dat is goed voor ze. Ouwe electronica vind da fijn..
 
Is dit niet Bas van de beats van o.a. DJvT?

Zou kunnen, ik zou als ik op mijn oren vertrouw inderdaad wel zeggen dat er wel analoge sounds gebruikt worden in hun muziek maar dat het in the box opgepompt en gemixt is.
 
Avatar is nie van mij, maar van Ijf. Je kent um wel, punk, vroeger met dreads.. wel eens ter sprake geweest. Maar da ding is inderdaad 'n beetje moeilijk. MAar hier staat ie droog, zoals Maarten zo mooi zegt. Net als de Monopoly. Ook niet van mij. Maar ook droog. Ze staan wel vaak aan, maar dat is goed voor ze. Ouwe electronica vind da fijn..

nope ringt geen bel dreads / avatar monoply leuke combi datwel
*D
kocht de avatar voor 400 eu int noorden des land totaal compleet met hexaphonic elementsen boekies ..
is naar een zeer gerespecteerd artiest gegaan
drie weken later
was blij met mn dubbele cash winst
en tegen woordig doet een oddy 2400+++ eu
asje daar blijvanmiot worden
zou bv best een bakkie met arp filter willen hebben ..een atc ofso
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top