Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat wil ik ook wel eens weten.
 
Dat wil ik ook wel eens weten.

cannot-be-unseen.jpg
 
Al die vette bakken en dan bijna geen FX? En dan krijg ik al opmerkingen dat ik zo "droog" werk :D

Goed gezien! Ik prefereer ook vaak "droog" althans galm en delay is niet zo mijn ding. Wel distortion, filters en EQ.

Overigens voor wat galm en delay heb ik de REV100 en ingebouwde fx in de 01V. Geen lexicon niveau helaas.
En een el cheapo behringer composer in 't rack, nog een zelfbouw galmveer die niet op de foto staat.
En 4 gitaarpedalen. Dus 100% droog blijft het ook niet :)
 
Misschien een overbodige opmerking, maar heb je al geprobeerd om de kast van je Paia met die van je Doepfer te verbinden om ze zeker een gelijke massa te geven? (ik betrouw er nooit 100% op dat de patchkabeltjes deze taak feilloos op zich gaan nemen)
 
ja maar lost niks op, ben nu een patch moduletje aan t maken waarbij de ground niet gekoppeld is. als laatste optie is een soort di-box principe met een trafootje heb nog 20 van die trafootjes liggen omdat ik wilde experimenteren met ringmodulatie en die trafo's 20 cent per stuk gekost hebben toen ik ze allemaal in een keer kocht
 
wat rommel je precies met die panda's en die rollen wc-papier?

Mijn beertjes zijn om de boel wat op te fleuren en de rol wc-papier is als ik 's nachts mijn neus moet snuiten of wellicht.......................................Who knows!!!:dubbel::dubbel:
 
Mijn beertjes zijn om de boel wat op te fleuren en de rol wc-papier is als ik 's nachts mijn neus moet snuiten of wellicht.......................................Who knows!!!:dubbel::dubbel:


943234719-little-laugh-1378872-1376752_1249214_what_the_fuck_am_i_reading_super_super_super.png
 
Synthforum, voor al uw zwakbegaafde uitspattingen.
 
Op deze zit ik nu nog te wachten.
 

Attachments

  • nano_a.jpg
    nano_a.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 145
  • Behringer-XENYX-X2442USB.jpg
    Behringer-XENYX-X2442USB.jpg
    96,4 KB · Bekeken: 141
@Phochos en anderen, leuk al die gear wishlists en persoonlijke perikelen, maar het gaat hier toch over studio-kiekjes en relevante info over hoe je je studio hebt ingericht?
Af en toe een zijspoortje prima maar het gehalte offtopic posts is nu wel erg hoog. Gebruik dan een andere thread daarvoor.
 
En ook deze komen nog binnen.
 

Attachments

  • a3000.jpg
    a3000.jpg
    21,5 KB · Bekeken: 151
  • sy35.jpg
    sy35.jpg
    34,6 KB · Bekeken: 148
Een A3000...racksampler, Das toch best wel obsolete en omslachtig vandaagdedag...of kreeg je die bij de SY35, das een gave synth...A3000 is vast ook leuk hoor
 
Mijn beertjes zijn om de boel wat op te fleuren en de rol wc-papier is als ik 's nachts mijn neus moet snuiten of wellicht.......................................Who knows!!!:dubbel::dubbel:
neem dan gelijk een neu... erm... keukenrol... wellicht dan... en who knows ook nog...
Das toch best wel obsolete en omslachtig vandaagdedag...
tsja...
 
Bericht door een moderator:
Nieuwe ronde nieuwe kansen!!! We gaan hier verder, met nieuwe regels.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top