Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En nog een paar kiekjes!

Dit is toch een ander ruimte die je eerst had toch ? alles onder handbereik ... super.
 
Dit is toch een ander ruimte die je eerst had toch ? alles onder handbereik ... super.
Ja, klopt. Heb nu een externe werklocatie met opnameruimte.
Nice slydog, koele sticker ook op je 808 !!!
Thanks! Een mooi subtiele kunstmaan in ongeveer dezelfde kleur als het oranje van de 808. De 909 is er qua bestickering erger aan toe (zie bijlage). :D
 

Attachments

  • IMG_20140404_140731.jpg
    IMG_20140404_140731.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 152
  • 909.jpg
    909.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 153
Leuke allroundsynth met alles erop en eraan (arpeggiator, sequencer). Qua klank natuurlijk wel al supervaak gebruikt in ontelbare producties maar daarom misschien juist wel geroemd (instant Boards of Canada, Squarepusher, 80s spul).
Ik vind m zelf met name leuk voor Chicagohouse basgeluiden en acidlijntjes.
 
kan je het met iets anders vergelijken qua klank?
vooral voor bas en arpeggios, of kun je er ook romige leads mee maken?
 
Amai zeg, "iedereen"' schud hier zo effe een TR-808 en TR-909 uit de mouw,, =(=( :mega: :mega:

EDit; hey tiger001, wat voor iets is dat in de linker benedenhoek, naast de MPC 4000 ??
 
Laatst gewijzigd:
kan je het met iets anders vergelijken qua klank?
vooral voor bas en arpeggios, of kun je er ook romige leads mee maken?
Ook goed voor leads, hoor! Dat romige zit zeker wel in de sound en met behulp van de PWM en suboscillator heb je zo een toffe leadsound gemaakt.
Amai zeg, "iedereen"' schud hier zo effe een TR-808 en TR-909 uit de mouw,, =(=( :mega: :mega:
Zo uit de mouw schudden? Die 909 bijvoorbeeld was een proces van "klein beginnen, groot eindigen". :W Heb er toen geloof ik een TR-606, SH-09 en DX7 mkII voor verkocht en met nog wat bijbetaling kon ik m toen kopen. Daarnaast waren die dingen een paar jaren geleden minstens de helft goedkoper.
 
Yep, ik heb ze aan het begin van de huidige economische crisis met grote regelmaat voor 950 euro voorbij zien komen waar ze eerder tot 1250 gestegen waren. Toen zijn er wat mensen boven op gedoken die er weer platen mee begonnen te maken en toen moest iedereen hem weer hebben.

Speltip 1: koop alleen bakken die uit de mode zijn
 
Tiger, leuk dat je DTM's gebruikt om af te mixen! Ik heb het budget even in gedachten gehouden en ben voor de heel gelijkaardige 12" CPA's gegaan.

Mooie studio's komen hier weer langs hoor.
 
praatjes vullen geen gaatjes, synths wel :D


qua spulleboel ben ik er weer helemaal, morgen nog ff een extra arm voor m'n Spider in ontvangst nemen, dan kunnen ze er alle 3 weer op. Alles werkt ook nog, dus dit weekend maar eens beginnen aan wat nieuwe Cirklon tracks.
 
er is nu een arm tussen, de BS2 staat op de plek van de AR, de AR op de bovenste beugel (waar nu de pro2 op staat) en de pro2 op de nieuwe arm ertussen.
studio is nu wel vol :)

nu nog even m'n verkooptopic verder aanvullen, heb nog zo'n kleine €500 aan kabels liggen die nu over zijn en nog wat midi interfaces e.d.
wel grappig: heb nu 48 inputs mutvol geen input meer over.
 
Erg vet, gisteren voor het eerst geprobeerd beiden tegelijk te bespelen, best wel lastig qua motoriek
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top