Mijn studio annex crib XIV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo zou 'n geil konijn het inderdaad doen jah!
 
Ey konijntje, ken je nie effe closeup van die polaroids maken?
 
Vet hoor zo'n hoek! Lijkt me heerlijk werken.
Stoel hoef je alleen maar in rond te draaien! Top!

Of gewoon heel stoer met gespreide armen op 2 klavieren tegelijk ;)

Ik vind overigens de foto's van de kleine volgepropte ruimtes van R-ond en Rabbit ook wel wat hebben; naar mijn smaak wel wat rommelig, maar wel sfeervol!
 
leuk setje synths hoor
sh101
micromoog
wasp
hoestuurje se nu aan ...?
*D

kgeloof dat zero 1 een kentonte koop dat die opje wasp zou moeten werken de pro 2
??ff tsjekken
:yamaha:

ik stuur ze nu aan met m'n oberkorn sequencer. clock out voor de aprg. van de juno60 en dan 2gate 3cv out waarvan 1 gate 2cv naar micro en 1 gate 1cv naar sh-101. maar ik ben nu opzoek naar de kenton pro4. daar kan alles mee aangestuurd worden. (tegelijk)

ik zal nog wat close ups maken van die polaroids. zijn niet heel speciaal hoor.
(clavier van steinway piano). haha.

rommel is inderdaad beetje vervelend soms. na een week lopen alle kabels door elkaar en na nog een week word ik er gek van en dan trek ik alles uit rangschik het opnieuw en begint het weer van voor af aan.

'k moet zeggen dat ik niet snap hoe die mensen in die nette studio's die kabels oplossen. alleen inpluggen wanneer nodig of wireless ofzo. hahaha
hmm mss is een patchbay ding ook wel handig.
 
ik stuur ze nu aan met m'n oberkorn sequencer. clock out voor de aprg. van de juno60 en dan 2gate 3cv out waarvan 1 gate 2cv naar micro en 1 gate 1cv naar sh-101. maar ik ben nu opzoek naar de kenton pro4. daar kan alles mee aangestuurd worden. (tegelijk)

ik zal nog wat close ups maken van die polaroids. zijn niet heel speciaal hoor.
(clavier van steinway piano). haha.

rommel is inderdaad beetje vervelend soms. na een week lopen alle kabels door elkaar en na nog een week word ik er gek van en dan trek ik alles uit rangschik het opnieuw en begint het weer van voor af aan.

'k moet zeggen dat ik niet snap hoe die mensen in die nette studio's die kabels oplossen. alleen inpluggen wanneer nodig of wireless ofzo. hahaha
hmm mss is een patchbay ding ook wel handig.


Patchbay lost zoooooooveel kabelrommel op... Je moet er wel eerst 2 keer zoveel aaschaffen en allemaal langs achter in dat ding proppen...

Maar dan ben je er wel vanaf.
 
Patchbay lost zoooooooveel kabelrommel op... Je moet er wel eerst 2 keer zoveel aaschaffen en allemaal langs achter in dat ding proppen...

Maar dan ben je er wel vanaf.

true, maar met een multikabeltje heen en weer wordt het wel makkelijker. Scheelt ook spaghetti en een beetje multi is ook beter beschermd tegen inteferentie.
 
true, maar met een multikabeltje heen en weer wordt het wel makkelijker. Scheelt ook spaghetti en een beetje multi is ook beter beschermd tegen inteferentie.

True... maar als je synths allemaal een eindje uit elkaar staan lukt dat niet met zo'n multi é. Wel van je patchbay nr je mixer of soundcard natuurlijk...

Dit zet me aan het denken!

Grtz
 
Het vervangen van m'n twee 15" monitors door één 24" widescreen monitor leek ideaal in theorie, maar in de praktijk werkte het toch niet zo geweldig. Ik wilde eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar toen ik vandaag het "kleine broertje" van m'n 24" monitor bij Media Markt zag staan, kon ik de verleiding niet weerstaan. :o: Maar hoe leuk het kopen van nieuwe apparatuur en uitvinden hoe het allemaal werkt ook is, het is tijd dat ik ermee ga doen waar het allemaal voor bedoeld is. Muziek maken! 8)

attachment.php
 
Mijn setup ... net verhuisd dus lekker veel plaats voorzien zodat er nog veel bij kan komen :)
 

Attachments

  • studio2009_01.jpg
    studio2009_01.jpg
    88,3 KB · Bekeken: 164
  • studio2009_02.jpg
    studio2009_02.jpg
    121,7 KB · Bekeken: 160
  • studio2009_03.jpg
    studio2009_03.jpg
    125,7 KB · Bekeken: 158
Ik zie een paar overeenkomsten. *D Ook heel wat verschillen trouwens. :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top