Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Netjes :) Planten blijven een goede toevoeging, ik ben alleen zo verdomd slecht in het verzorgen van die dingen...

Ik heb hier de studio eens goed opgeruimd, was hard nodig.

Ah!, de echte Larry Heard studio,cool!
 
Leuk kijkje in de keuken bij anderen.
Kon toch de verleiding niet weerstaan om ook wat kiekjes te posten.

Acoustisch gezien is mijn ruimte een ramp, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen mee :)
 

Attachments

  • panorama.jpg
    panorama.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 143
  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    142,9 KB · Bekeken: 153
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    128,5 KB · Bekeken: 148
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    152,7 KB · Bekeken: 157
Leuk kijkje in de keuken bij anderen.
Kon toch de verleiding niet weerstaan om ook wat kiekjes te posten.

Acoustisch gezien is mijn ruimte een ramp, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen mee :)

Ziet er mooi uit, aardig wat analoge synths daar staan.:halleluja
 
De W.A.H.-studio wordt een dubbele studio (?????). Uitleg:

Ik ga mijn apparatuur splitsen in twee groepen, de ene groep komt op de Behringer Xenyx2442USB mixer met de Zoom R8 digitale recorder en de andere groep komt op de Behringer RX1602 mixer met de Tascam DP008 digitale recorder. Alle eindmixen worden gedaan op mijn 'nieuwe' laptopcomputer met het FL7 en Magix Studio XXL software sequencer programma. Straks zal er dus bij de handtekening van mij de benaming WAH Studio 1 en WAh studio 2 komen te staan.

Phochos:halleluja
 
Waarom wordt het gesplitst zit daar een bepaalde theorie achter

en als de 2 groepen in dezelfde ruimte staan is het toch nog steeds 1 studio :D?
 
Waarom wordt het gesplitst zit daar een bepaalde theorie achter
nou, dan kan hij beide dingen bijna niet gebruiken....:okdan:

:koffie:
 
Waarom wordt het gesplitst zit daar een bepaalde theorie achter

en als de 2 groepen in dezelfde ruimte staan is het toch nog steeds 1 studio :D?

De ene kant voor de kutnummers en dergelijke en de andere kant voor de serieuze stukken.

:dubbel:
 
Leuk kijkje in de keuken bij anderen.
Kon toch de verleiding niet weerstaan om ook wat kiekjes te posten.

Acoustisch gezien is mijn ruimte een ramp, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen mee :)

Al die vette bakken en dan bijna geen FX? En dan krijg ik al opmerkingen dat ik zo "droog" werk :D
 
@JES303, dat is wel een hele mooie verzameling!

Trouwens Monotron ook, al is het herkennen wat moeilijk van de synths op de foto :-)
 
Gast.... blijf je nou doorgaan met vermelden hoe het er in de nabije toekomst uit gaat zien of ga je ook nog een keer een fotootje plaatsen?
 
Gast.... blijf je nou doorgaan met vermelden hoe het er in de nabije toekomst uit gaat zien of ga je ook nog een keer een fotootje plaatsen?

Zal morgen een foto plaatsen van mijn huidige hokje bij mijn broer thuis.:D
 
@JES303, dat is wel een hele mooie verzameling!

Trouwens Monotron ook, al is het herkennen wat moeilijk van de synths op de foto :-)

ja, die monotron zou ik ook wel eens positief willen zien....

en om geen ruzie met vcovca te krijgen...
 

Attachments

  • DSC07040.jpg
    DSC07040.jpg
    112,4 KB · Bekeken: 157
Op het moment rommel ik in de slaapkamer met deze spullen (Akai Miniak ook, staat nu niet op foto). Maar oh, wat verlang ik weer naar een eigen studio, met alle apparaten erin opgesteld.
 

Attachments

  • DSC01344.jpg
    DSC01344.jpg
    74,2 KB · Bekeken: 150
Laatst gewijzigd:
Heheh... gaaf :D
 
Op het moment rommel ik in de slaapkamer met deze spullen (Akai Miniak ook, staat nu niet op foto). Maar oh, wat verlang ik weer naar een eigen studio, met alle apparaten erin opgesteld.

wat rommel je precies met die panda's en die rollen wc-papier?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top