Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De Roland SH201 heb ik inmiddels in de studio staan, de Dark Energy komt - als het goed is - deze week binnen.

Phochos
 

Attachments

  • Dark_Energy_oblique.jpg
    Dark_Energy_oblique.jpg
    141,2 KB · Bekeken: 162
  • top_L.jpg
    top_L.jpg
    85,8 KB · Bekeken: 164
Lekker veel veranderd:P

- MC-303 is verkocht en er is nu een Korg Electribe R MK2 voor in de plaats.
- onder mijn speakers staan nu Mopads
- Mijn Ross mengpaneel is verkocht en vervangen door een Hercules 1612FW geluidskaart.
- Mijn gitaar is vervangen door een electribe a MK2
 

Attachments

  • DSC01699.jpg
    DSC01699.jpg
    112,6 KB · Bekeken: 168
  • DSC01697.jpg
    DSC01697.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 163
Zie ik ou 'n vierkant flatscreen staan? Das pas vintage man...
 
Eindelijk mag mijn werkplek ook gezien worden, na ongeveer een half jaar herinrichten :) ...
Volgende job: rekken vullen :D.

sidamosae_vague.jpg


sidamosae_vague_2.jpg


sidamosae_vague_3.jpg


sidamosae_vague_4.jpg


p.s. Dit is niet de studio in muziekmaakmodus, dan staan er nog een paar Zweedse rooien bij ;).
 
Ik ben niet zo'n wand-aankleed-type ...
Zonder daglicht en cameraflits en mét sfeerlamp achter de console valt het nog wel mee ;)...
 
Mijn bescheiden studiootje...
attachment.php

attachment.php
 

Attachments

  • studio1.jpg
    studio1.jpg
    83,9 KB · Bekeken: 176
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    87,2 KB · Bekeken: 173
Eindelijk mag mijn werkplek ook gezien worden, na ongeveer een half jaar herinrichten :) ...
Volgende job: rekken vullen :D.

sidamosae_vague.jpg


sidamosae_vague_2.jpg


sidamosae_vague_3.jpg


sidamosae_vague_4.jpg


p.s. Dit is niet de studio in muziekmaakmodus, dan staan er nog een paar Zweedse rooien bij ;).

Dit lijkt wel het muziekplekje van Darth Vader :D

Heel mooie opstelling hoor.
 
Leuk een J60 en J106 bij elkaar. Stiekem hoop ik toch ooit weer een fatsoenlijk geprijsde J106 op de kop te tikken voor bij m'n J60!

Interessant wat je daar typt.
Ik heb nooit een Juno106 gehad.
Ik heb al wel jaren een Juno60 en ben daar super tevreden mee.
Maar op de één of andere manier ben ik altijd wel geïnteresseerd geweest in een j106.
Ik ken de j106 wel van oppervlakkig (test)gebruik.

Ik ben benieuwd naar de reden waarom je graag een 106 naast jouw eigen j60 zou willen hebben.
 
ergens tussen exotiek eiland en ro-land-

Ergens op een kamertje in Almere haven.
rolandworld.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Leuk bankje Mr Dre!! Heb je nou twee 808's? :okdan:


Interessant wat je daar typt.
Ik heb nooit een Juno106 gehad.
Ik heb al wel jaren een Juno60 en ben daar super tevreden mee.
Maar op de één of andere manier ben ik altijd wel geïnteresseerd geweest in een j106.
Ik ken de j106 wel van oppervlakkig (test)gebruik.

Ik ben benieuwd naar de reden waarom je graag een 106 naast jouw eigen j60 zou willen hebben.

Nou de reden is eigenlijk heel simpel. Ik had eerst een J106 en was zeer tevreden over de sound. Maar die had last van het bekende J106 probleem. De eerste keer heb ik het laten fixen, de tweede keer had ik daar geen zin meer in, dus heb ik 'm verkocht.
Anderhalf jaar later heb ik een J60 gekocht en die klinkt ook erg fijn, maar veel wolliger dan de J106 imho. De J106 klinkt wat harder en scherper en daar hou ik ook wel van, naast het wollige van de J60.

Ik denk dat ze prima naast elkaar passen en ze allebei hun eigen sterke sounds hebben, die de ander net niet heeft. Ik kan sommige sounds van de J106 gewoon niet fatsoenlijk krijgen op de J60.

Maar ik heb ze nooit naast elkaar gehad, dus het is puur gevoelsmatig, en gebaseerd op opnames van de J106. Trouwens, in tegenstelling tot vele anderen, vond ik de portamento van de J106 erg lekker klinken! En poly mode 2 vond ik ook erg lekker :W
 
ergens tussen exotiek eiland en ro-land

Heheh, de 808 patronen van de meeting staan nog steeds in m'n 808 :D
 
@monotron . idd niet veel plaats meer voor andere personen.

@vcovca, beuke die 808 man. (de sound dan he)

edit heb even de foto weg gehaals om dat de stelling alweer verouderd was... ik post wel weer een nieuwe...
 
Laatst gewijzigd:
Nieuwe studio

Nieuwe studio

Dag mensen,

Eindelijk heb ik mijn apparatuur weer zodanig opgesteld dat ik het kan gebruiken i.p.v. dat het netjes opgeborgen stond in dozen..

De nieuwe studioplek is helemaal klaar. Heb een meubel laten maken en dat heb ik geschilderd.. daarna alle apparatuur geinstalleerd en alle kabels weggewerkt.

Het meubel zit niet superstrak in de verf.. omdat ik geen stofvrije ruimte heb om in te schilderen, wist ik dat het lastig zou worden, maar al met al ben ik best heel tevreden. De schroefgaten van de bovenplaat van het meubel heb ik bewust niet afgewerkt met plamuur, omdat ik het indien nodig het meubel uit elkaar wil kunnen halen, en het stoort me niet.

Hierbij het eindresultaat:
 

Attachments

  • SNC00249.jpg
    SNC00249.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 154
  • SNC00250.jpg
    SNC00250.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 168
  • SNC00252.jpg
    SNC00252.jpg
    91,9 KB · Bekeken: 166
  • SNC00253.jpg
    SNC00253.jpg
    86,2 KB · Bekeken: 169
  • SNC00255.jpg
    SNC00255.jpg
    104,3 KB · Bekeken: 167
Eindelijk mag mijn werkplek ook gezien worden, na ongeveer een half jaar herinrichten :) ...
Volgende job: rekken vullen :D.

sidamosae_vague.jpg


sidamosae_vague_2.jpg


sidamosae_vague_3.jpg


sidamosae_vague_4.jpg


p.s. Dit is niet de studio in muziekmaakmodus, dan staan er nog een paar Zweedse rooien bij ;).

instant darth vader lookzzzz

serious wat staat daar rechts ..zwart [hehe] op hoge poten ...
??
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top