Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Lijkt mij een Korg Trident :)

Gave pics..

Mooie opstelling Dré :) heb zo nu en dan je verbouwplannen voorbij zien komen.. mooi geworden :mega:

Erg mooie, sfeervolle ruimte Fjoesz.. alleen weet ik nog niet wat ik moet vinden van dat roze studio meubel.. :D :mega:
 
je moet echt mannelijk genoeg zijn om daar achter te kunnen zitten :D

het past wel in het geheel. we hebben 3 studio's die allemaal net wat anders gestyled zijn. de muziek en hobby studio is een lekkere hoerenkast. de 2 andere studio's zijn een stuk strakker
 
je moet echt mannelijk genoeg zijn om daar achter te kunnen zitten :D

het past wel in het geheel. we hebben 3 studio's die allemaal net wat anders gestyled zijn. de muziek en hobby studio is een lekkere hoerenkast. de 2 andere studio's zijn een stuk strakker

hehe... :D

Had in het verleden ook aleens wat foto's van andere ruimte's voorbij zien komen ja.. redelijk markant ook maar erg sfeervol voor zover ik me nog kan herinneren...
Jullie hebben zo te zien genoeg ruimte daar :okdan:
 
lekker ook! beetje naar buutn kieken
hoe klinkt die printer eigenlijk? :D
 
lekker ook! beetje naar buutn kieken
hoe klinkt die printer eigenlijk? :D

Vind ik altijd fijn, als je ergens naar buiten kunt kijken. Volgens mij helpt het een beetje om af en toe weer even in de realiteit te belanden.. ;)
 
vet man :okdan:

ik kan alles spotten behalve wat onder die sh101 staat.

Bohm digidrum. en

Is idd een korg trident, alleen hij doet het nu ff niet vandaar dat hij zo staat.

A Macgyvergear is idd erg goed gelukt, kan ik voor mij zelf zeggen, het is natuurlijk nog lang niet af ..heel veel kleine dingen moeten nog vast gelijmd worden of vastgezet geordend zoals kabels. ik neem daar wel de tijd voor dan lukt het mij ook beter. op de foto lijken sommige dingen een beetje schreef maar dat komt door de lens en Spherical aberration.
 
Laatst gewijzigd:
Hopelijk gaat het bij mij niet uit de klauw lopen, op dit moment is dit de stand van zaken:

4khgwLR.jpg



Q4AlKLx.jpg



2VUZOsk.jpg



9jmQH8u.jpg
 
Back
Top