Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Dat weet ik niet meer precies Raphie.
Goedkoop is het niet, maar onbetaalbaar ook niet (fijn he, zo'n nietszeggend antwoord;))
Vraag het even.

Pro-Logic> er bestaan ook lijsteen varianten als je dat beter bevalt.
 
dees vind ik ook vet raphie :)
Aria.jpg
 
Vreselijk mooi, maar als skateboard nerd viel mijn oog éérst op die blauwe Powell peralta aan de muur. Aan dat deck kan ik je ook helpen :) Te koop haha
Of 't met studio te maken heeft? Zeker wel, staat in de weg naast mijn virus b op de grond. Need more space for gear

https://www.flickr.com/photos/121046186@N06/sets/72157648807048802/
 
m'n muren zijn ook met spac gespoten, maar ik vind zo'n relief gewoon meer karakter hebben.
 
Ik vind stof wel een soort vintage effect geven, ergens.
Spinrag, da's pas mooi.
 
Vloertapijt aan de puren, Russian styleeeeee :D

Goeie akoestische dinges ook.

Gave meeting foto Klinkske. Dit jaar heb ik het niet kunnen redden. De laatste weken was het meer dan 80 uur per week werken om Doornroosje af te krijgen. Volgend jaar ga ik het wel weer doen hoor, en ook in Doornroosje!
 
Aan ja Raphie, mss is dat door de flits van't fototoestel ??? Dat de muren iets 'te basic' overkomen??
 
En nog iets,, je moet mss eens overwegen om je kabels met velcroband samen te brengen in één of twee pakjes

Bv een rol zoals deze, maar dan helemaal in't zwart...

VelcroBand.png
 
lol, je hebt GEEN IDEE hoeveel kabels er achter dat meubel zitten,

alleen onder dit meubel komen bijv al 31 voedingstekkers samen.
er is al een hoop uit zicht opgebonden.
 
Ja idd, off course, maar bv die opening aan je voeten en aan je Synthstatief...?? :)
 
zijn los omdat ik daar nog ff mee aan het experimenteren ben,
straks in m'n nieuwe meubel is het meer verdeeld en kan het beter in eilandjes worden opgebonden
 
Ja okey, en alé, Daar inspireert deze draad voor off course,, k Heb juist bijna 1/3 rol velcroband aan mijn bekabeling gedaan,, :) :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top