• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Johndoe11

Gedeactiveerd account
thnx, klinken ook extreem goed, hoor al weer microdetail wat op de vorige units niet zo duidelijk naar voren kwam

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Valt op zich wel mee hoor, 5 jaar geleden de mackies eruit gedaan voor de K&H's, die staan er nog steeds zoals je ziet.
De B&W's vorig jaar na 3 jaar geupgrade naar de S-3-EX en deze nu verkocht om de S-1-EX te kunnen kopen. Ik heb deze S-1-EX 8 jaar geleden ook al gehad, maar toen verkocht. Nu had ik de mogelijkheid om de nieuwe limited edition te kopen.

Het is geen verslaving hoor, maar heeft voor mij echt nut, bij mastering kan je nooit genoeg detail controle en dynamiek hebben. Ik moet 100% blind kunnen vertrouwen op een full range setup. En ja dat kost geld, maar dat komt ook weer binnen.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ja, ik doe 2 dingen:
puur hobby - m'n eigen producties, wat collabs en dingen uitgeven in eigen beheer via REBEAT
werk - mastering en en stem mastering/mixing met beiden kan ik nog steeds de hypotheek niet betalen dus heb er gewoon een baan naast.

Digimod

Really cool stuff
Zit nog midden in een opruiming en verbouwing :)

Attachments

• studio 1.jpg
    studio 1.jpg
    87 KB · Bekeken: 22
  • studio 2.jpg
    studio 2.jpg
    91,7 KB · Bekeken: 19
  • studio 3.jpg
    studio 3.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 19

Stephen

>1000
Ja amai digimod, idd.
Ik zou oa. die Triton als masterkeyboard zodanig installeren dat ie minder plaats inneemt.. ?? Beetje in lagen (verdiepen)

En ja Raphie,, Hobby.. Passie... Heftige neiging... Ik toch ook, maar ik moet ook aan m'n buren denken ivm lawaai..
IK heb net een Sennheiser HD8 binnen, Ter expansie van de HD 25'n... Da kickt ook.. een beetje..

Digimod

Really cool stuff
Ja amai digimod, idd Ik zou oa. die Triton als masterkeyboard zodanig installeren dat ie minder plaats inneemt.. ?? Beetje in lagen (verdiepen)

Dit gaat ook gebeuren :)
Achter de Triton komt nog een 19 inch rack .

liquidthrust

Onverbloemd