[Impossible] spaced

Impossible

tis gewoon onmogelijk!!!!
Lid sinds
23 februari 2003
Berichten
50
Locatie
Valkenswaard
Ben weer es bezig geweest. het nummerke is nog niet helemaal af.. maar ik wilde graag wat reacties/kritiek/tips etc

Het nummer is redelijk vaag en spacy vandaar de naam spaced :D

Nummerke is te vinden via de preview page op http://www.impossible.nl

vg,
Impossible
 
Laatst gewijzigd:
helemaal niemand? en dat terwijl er al behoorlijk wat mensen ehm hebben gedownd :confused:
 
Terwijl ik luister ;

Geinige effecten maak je, beetje standaard bassdrum, maar inderdaad, vage tune.
Tips kan ik je helaas niet geven het is niet mijn soort muziek. Vooral door blijven gaan met producen, ik vind het wel redelijk origineel (qua sounds)
 
Origineel geplaatst door dextron
Terwijl ik luister ;

Geinige effecten maak je, beetje standaard bassdrum, maar inderdaad, vage tune.
Tips kan ik je helaas niet geven het is niet mijn soort muziek. Vooral door blijven gaan met producen, ik vind het wel redelijk origineel (qua sounds)

Origineel geplaatst door LastResort
best n' vet nummer

thanks! :)
 
verder nog?
 
de combinatie van het leadgeluid(lo-fi lead) met dedtuned saw lead en de melodie
erg goed.
De bd kan wel een harde re attack gebruiken zoals met de huidige hardstyle gebruikelijk is.

*D
 
Origineel geplaatst door kymo
de combinatie van het leadgeluid(lo-fi lead) met dedtuned saw lead en de melodie
erg goed.
De bd kan wel een harde re attack gebruiken zoals met de huidige hardstyle gebruikelijk is.

*D

ehehe. thanks.. ik heb de bassline veranderd en een re attack erin gezet..

bedoel je zoiets?

http://www.impossible.nl/mp3/spaced_v14_bassline.mp3
 
Klinkt goed, je panning is goed zo, ik vind de track alleen nog niet genoeg knallen, ik haal jouw mp3 hier door een
dbx 166XL compressor en knalt ie een stuk beter. Ik zou nog eens wat stoeien met wat compressie als ik jou was :)
Als je wil zal ik mijn versie recorden en online gooien :)
 
ja graag als je dat zou willen doen. ik heb betreffende hardware compressie etc helemaal niks.
 
erm ... oeps nog een post..

wat ik zeggen wilde, gewoon af en toe de bas dichtdraaien en dan weer open en gaan ... en dat door de compressor heen dus... aan het eind wat parametisch eq gebruiken voor het midden...
 
hehe.. in het begin klinkt het behoorlijk dun en gaat langzaam beter idd.. op het einde is de EQ zwaar gaaf :halleluja

maar dat ie beter knalt? vind ik eigenlijk niet.. nou heb ik hier geen professionele monitors + versterker staan.. maar als ik ze vergelijk merk ik weinig van.

iig thanks! :)
 
thanks.. ik zal je advies opvolgen en gewoon proberen.. :) ik post hem iig snel weer.
 
Back
Top