BruenMusic: Hello SynthForum World!

BruenMusic

Nieuwkomer
Lid sinds
24 januari 2023
Berichten
20
Locatie
Daar! …aan de Waterweg.
Hallo iedereen! De naam is Marco Bruin, 47 en woonachtig in Maassluis. Ik schrijf/engineer/produceer uitsluitend eigen werk, onder de naam 'Bruen'. Daarnaast doe ik selectieve samenwerkingen/remixen met/voor andere muzikanten/schrijvers. Veel muzikanten en synthliefhebbers in mijn netwerk vragen mij steeds of ik op SynthForum zit. Zat ik ooit wel, maar deed er toen niet zo veel mee. Ben liever bezig met muziek. 8~ 2023 is een nieuwe start en dus dacht ik, laat ik daar verandering aan brengen en SynthForum weer eens checken. Even uit m'n cave en altijd leuk om te sparren over zaken in de muziekbusiness, synths dingen, technische zaken, enz..

Voor mijn werk zit ik veel achter een scherm en dat probeer ik de laatste twee jaar voor mijn muziek juist zo veel mogelijk te ontwijken. Daardoor een dawless setup opgezet voor de analoge synths met een Korg SQ64. Eerst meer gericht om live performances op te nemen, maar nu vooral voor drumprogramming, zodat ik makkelijk basistracks kan creëren. Die neem ik vervolgens op via een MOTU AVB systeem naar Ableton Live. Vanuit daar worden zaken toegevoegd om de productie af te maken. Dit jaar is het ook de bedoeling om zaken te releasen via SoundCloud. Deze maand bezig voor een EP. Twee nummers zijn af met een raw-mix en wil 3 of 4 nummers voor de EP hebben. Daarna mixen, testen, feedback, masteren, testen, feedback ... en releasen. Lekker bezig dus!:D

Tijd voor koffie. Toedeledoki's!
Marco
 
Back
Top