My Name

jeroendek

Ingeburgerd
Lid sinds
29 april 2012
Berichten
48
Ha SF'ers,

na een aantal "melodieuze" tracks te hebben gemaakt voor mijn doen heb ik nu een wat donkere en minimale plaat gemaakt.

http://soundcloud.com/hubert-kirchner/hubert-kirchner-my-name

Alle kritiek is welkom!

Mixtechnisch, compositie en muzikaal (al is er geen enkel akkoord te vinden in dit stuk)
 
Het klinkt gelikt in het begin (ik ben nu aan het luisteren en zeg wat er als eerst in mij opkomt overigens) dus ff de intro afluisteren die nogal lang door gaat wat mischien wel kan maar ff de rest beluisteren hoor.....
klinkt ook leuk na de intro een beetje clickhouse/underground achtige tafereeltjes komt bij mij nu in mijn hoofd, ook leuk....... ff afwachten wat resteert...... ja ik mag het wel graag horen. :D ik hoor een hoop bekende fx samples die ik ook ooit heb gebruikt misschien tof om die eens te behandelen met een filter omdat het dan meer eigen klinkt (mijn enige kritiek) maar nogmaals ga door zo!!!

goed bezig voor de rest! :D

gemaakt met Reason toevallig?
 
Leuk achtergrondmuziekje :okdan: De intro mag wat mij betreft wel wat korter.
 
Klinkt lekker..

doet me alleen erg denken aan 'Medusa'

Dope track is dat:

 
Goed idee om die FX samples even flink onder handen te nemen. Ik denk dat ik de intro niet korter ga doen, maar op een andere manier wat interessanter ga maken.

Over Medusa: het lijkt er inderdaad op maar alleen qua het feit dat de basssynth omhoog klimt. Heb voor de rest geen enkel overeenkomend geluid of patroontje gehoord.

Bedankt voor al jullie feedback. Ik ga er zeker weten wat mee doen!

Ik heb het trouwens gemaakt met FLstudio met o.a. Sylenth. Ik blijf het sequencen en automaten van FL lekker vinden en in combinatie met goede externe plugins kan je er toch echt wel flink wat mee. Al ben ik sinds kort ook bezig met ableton live, maar dat is voornamelijk om op te treden.
 
Back
Top