Stairs

jeroendek

Ingeburgerd
Lid sinds
29 april 2012
Berichten
48
Ha mensen,

hier een nieuwe track van mij. Ik ben er wel tevreden mee maar hij is nog net niet helemaal klaar. Misschien ga ik nog kleine percussiedingetjes toevoegen en de arpeggio ga ik misschien nog omgooien, maar aangezien ik er vandaag al 10 uur mee bezig ben geweest geef ik mijn oren nu even rustig om er op een later moment weer verder aan te gaan.


http://soundcloud.com/jeroenkirch/stairs-almost-finished

Laat me weten wat jullie ervan vinden! (opbouwende kritiek is meer dan welkom)
 
Leuk nummer maar iets te lang... in het begin zit de percussie (de hats vooral) niet helemaal lekker (let op, 0.14 en verder...) ik hoor "kraak", heel even maar dit vind ik iets storends. Tenzij dat bewust is...

De sfeer van de track is verder erg mooi.
 
Volgens mij begrijp ik je comment niet helemaal goed. Bedoel je dat ze niet lekker in de mix liggen of dat ze krakerig zijn ?

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt en dat gebeurt vaak bij mijn hats als ik het converteer in mp3, zeker wanneer het 128 kbps is. In mijn DAW klinkt het allemaal perfect, net zoals in wav.

Over dat hij zo lang is heb je denk ik wel gelijk, al moet hij voor DJ's in en uit te mixen zijn. Wat misschien weer saai kan zijn als luistertrack.
 
Even kijken... Binnen de mix zit er iets te boven, maar je kunt dit makkelijk aanpassen.
Ik bedoelde dus die kraketjes... Als dat een issue van de conversie naar mp3 is dan is het zo. De rest is in orde...
 
ik vind t sfeertje wel leuk
kweet niet of t overal spannend genoeg is
 
Back
Top