Synthforum noord!

Origineel geplaatst door Sly Dog
Dat kun je me niet aandoen. Dan ga ik net op vakantie naar Kreta toe terwijl ik weet dat jullie relax zitten te kletsen over synths onder het genot van een pilsje.
:mega:

Ik brul iets van: zondagmiddag 21 mei in Groningen City? Hebben we in elk geval allen genoeg tijd om het in de agenda te zetten en die dag vrij te houden.
Top!
 
Origineel geplaatst door Sly Dog
Dus zondag 21 mei in de Kult. Vanaf hoe laat?

Hoe drinken wil je worden 8o) ?
 
Zullen we zeggen vanaf 14 uur? Kunnen we eerst lekker aan de cappucino. :koffie:

Tollebekenaren en Mindbleeps zijn natuurlijk ook welkom (duh, het is een openbare gelegenheid). :biertje:
 
14.00 is wat mij betreft ook een prima tijd.

moet de boel wel open zijn daar.
iemand enig idee?

edit: hmm, ik lees net op de site dat ze 's zondags pas vanaf 17.30 open zijn.. :(
misschien als we even bellen dat ze dan eerder los gaan hoor,.. gaat altijd wel chill daar dacht ik..
 
bump...

ik wil het wel ff proberen te regelen, maar dan is het wel handig om ongeveer te weten met hoeveel mensen we zijn.

dus als iedereen die wil komen even z'n hand opsteekt.. ;)
 
Origineel geplaatst door Remmelt
bump...

ik wil het wel ff proberen te regelen, maar dan is het wel handig om ongeveer te weten met hoeveel mensen we zijn.

dus als iedereen die wil komen even z'n hand opsteekt.. ;)

Hmmm, ik kwam er net te laat achter dat ik die avond ervoor naar Titans in Heerenveen ga (gabberfeesie). Zondag 17:30 uur is voor mij dan juist een betere tijd. :D Kan ik tenminste nog wat uitslapen.

Het wordt alleen wel een kort avondje bijeenkomen als die tent pas om 17:30 uur open gaat. Ik neem aan dat de meesten maandags ook weer vroeg uit de veren moeten.

Dus, óf een andere lokatie óf een andere datum.
 
hand.jpg


Ober... 4 bier :D

Zondagavond maakt mij niet uit. Anders kunnen we misschien (als 17.30 te laat is en bij bescheiden aantal mensen) wel eerst bij mij in het trollenbonkhok vertoeven...ID?
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Zondagavond maakt mij niet uit. Anders kunnen we misschien (als 17.30 te laat is en bij bescheiden aantal mensen) wel eerst bij mij in het trollenbonkhok vertoeven...ID?
Joah! Top! Ik kan dan eventueel ook wel wat speelgoed (evolvertje of zo) meenemen om de feestvreugde te verhogen.
 
Kick!
Zondag is 't al zover! Allemaal handje opsteken als je komen wilt. Ik ben er iig!
 
ahum..............

ahum..............

Tollebekenaren en Mindbleeps zijn natuurlijk ook welkom (duh, het is een openbare gelegenheid).

lekker!........weer een onderonsje!


En wat staat er allemaal op het programma van die dag?
:mega:
 
Mijn pa is jarig zondag en aangezien mijn ouders in overijssel wonen kan ik niet komen denk ik.
Als ik wél vroeg dr weg kom probeer ik 's avonds te komen maar ik weet niet of het gaat lukken.

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Mijn pa is jarig zondag en aangezien mijn ouders in overijssel wonen kan ik niet komen denk ik.
Als ik wél vroeg dr weg kom probeer ik 's avonds te komen maar ik weet niet of het gaat lukken.

-C-

Alvast gefeli.
Misschien tot zondag en anders tot binnenkort?
 
Helaas moet ik toch verstek laten gaan.
Zondag "nieuwe"synth ophalen. Prioriteiten he :D
 
Wie komen er zondag nog behalve ProtoHuman? Aangezien ik zelf ook niet kan...:engel:
 
Deze Tollebeker kan ook niet, wel leuk te horen dat ik welkom ben :)
 
Back
Top