Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb vandaag te horen gekregen, dat ik nu binnen een week mijn Kronos 73 terug krijg, met een nieuw key-bed en een software update.
Ben benieuwd....
Dan ben jij er wel héél erg snel bij. Zelft vanuit Amerika hoor ik er nog niemand over. Heb je e.e.a. via Voerman geregeld, of ben je naar je dealer gegaan? Ik zou ook graag op korte termijn een fix hebben.
Weet je toevallig ook of je gelijk het geheugen kunt upgraden, als ie toch open ligt? Ik wil er graag 4 GB inprikken.
4GB in de Kronos plaatsen is redelijk zinloos. Er zal niet meer dan 3GB worden geadresseerd. 1GB bijprikken is voldoende.
Helaas, toch weer mis met de Kronos. Ze hebben er een nieuw toetsenbord in gelegd, maar niet goed.
Als ik 'hoog' speel, slaan verschillende toetsen vast. Dat kun je ook voelen als het apparaat helemaal niet aan staat. Er is echt niet op te spelen. Bovendien hadden ze het los zittende datawieltje niet gerepareerd.
Dus maar weer terug gebracht naar de dealer. Daar hadden ze nog een Kronos 73 binnen gekregen.
Maar die had weer het bekende 'drop out' probleem. Toen een Kronos 88 geprobeerd in de winkel, maar die had het ook. Ik ben nu een bijna een jaar verder en heb nog geen Kronos onder mijn vingers gehad waarvan het klavier deugt. Ik heb er inmiddels 6 getest!
Ik heb het helemaal gehad met Korg en Kronos. Ik stap over naar een ander merk!
Ik heb het probleem van de vastzittende toetsen naar Voerman gemaild en kreeg dit belachelijke antwoord: "Het komt door je manier van spelen, er heeft verder niemand problemen."
Ik ben wel klaar met die gasten!
klopt, dat zegt korg ook. Alleen in de volksmond heeft iedereen het over de 4 gb upgrade. Dan zit je op 3,25 GB adresseerbaar, wat ook wel weer lekker is natuurlijk aangezien de huidige 2 gb behoorlijk vol zit met die piano's en HD1 samples.
Quifster, ik had jouw uitleg over de vastzittende toetsen bij mijn mail gevoegd, zonder je naam te noemen uiteraard, maar dat werd als flauwekul afgedaan. Ze hadden er nog niet eerder van gehoord en degene aan wie ik mijn mail gericht had, nam zijn Kronos al tijden zonder problemen mee in een flightcase.
Zijn conclusie was dat het aan mijn 'spelstijl' moest liggen.
Nou, de kogel is door de kerk. Nadat ik een mailtje van Voerman kreeg dat ik goed moest testen en dat de vastzittende toetsen met mijn spelstijl te maken zou hebben, heb ik een verontwaardigd antwoord terug gestuurd. Daar heb ik helemaal geen reactie meer op gekregen.
Vanmorgen was ik het helemaal zat en heb bij mijn dealer een Nord aangeschaft.
Mij zul je voorlopig niet meer op Korg zien spelen!