Korg Pa4x

Tja, de keyboard range heeft technisch ook niet stil gezeten.
Wat een strings en pads komen eruit zeg...:halleluja
Het zijn voort synthesizers met een begeleiding sectie...:P
 
in dit voorbeeld wilde ik de pa4x uitbreiden met de sounds zodat ik die altijd kan gebruiken. Net zoals ik mijn pa4x de alicia keys piano heb van native instruments. Dan is het simpelweg de pa4x opstarten en je kunt de alicia keys piano spelen aangezien die toegevoegd is aan de pa4x door mij.

Dan heb je dus geen computer nodig.
Oke zonder computer dus
Groeten van andreos
 
Oke zonder computer dus
Groeten van andreos
Het gebruik van samples in een instrument zoals de PA4X (of Fantom, Kronos, Montage,..) wordt niet alleen gebruikt om een nieuwe klank (lees:multisample) toe te voegen maar vooral ook live is dat handig. Dan kan je oude, vintage synthesizers en/of softsynths samplen (m.b.v. SampleRobot,...) zodat je al die instrumenten thuis kan laten en enkel jouw PA4X, .... hoeft mee te nemen naar het podium.

Daarvoor hoeft niet altijd een volledige multisample gemaakt te worden. Enkel 'genoeg' om de klank live te kunnen gebruiken.
(zonder dat je daarvoor de originele synthesizers hoeft mee te sleuren)
 
Het gebruik van samples in een instrument zoals de PA4X (of Fantom, Kronos, Montage,..) wordt niet alleen gebruikt om een nieuwe klank (lees:multisample) toe te voegen maar vooral ook live is dat handig. Dan kan je oude, vintage synthesizers en/of softsynths samplen (m.b.v. SampleRobot,...) zodat je al die instrumenten thuis kan laten en enkel jouw PA4X, .... hoeft mee te nemen naar het podium.

Daarvoor hoeft niet altijd een volledige multisample gemaakt te worden. Enkel 'genoeg' om de klank live te kunnen gebruiken.
(zonder dat je daarvoor de originele synthesizers hoeft mee te sleuren)
Maar waarom aliciaKeys terwijl je prachtige pianos hebt in de KORG, ik zou mij wel een ander instrument kunnen voorstellen!
Ikzelf doe dat op de computer en heb geen behoefte om er Samples in te stoppen,en ik sleep het niet mee!
Ik maak mijn audio en zing er dan bij.
Maar ik begrijp je wel hoor.

Groeten van andreos:)
 
Back
Top