Een DAW of een MV-8800

Origineel geplaatst door Harold
Correctie....de MPC2500 zet de stukken ook netjes onder de pads ....
Gebruik deze functie zeer vaak....
de MPC4000 ook. heeft geen autochop maar chopped zeer vlot
 
ow ik dacht dat je de chops niet meteen verspreid kreeg op de MPC want dat vertelde mike acosta in een video waarin hij de MV demonstreerde.

Het is waar je moet wel zelf uitzoeken hoe je je timing wilt hebben voor een bepaald ritme en dat is iets wat ik nog steeds raar vind.
Maar op het MV nation zijn ze het daar niet mee eens over de timing ze zeggen dat je hem zelfs veel preciezer kan instellen dan de MPC maar ik snap dit zelf niet. Er werd aangeraden de parameters in te stellen op shuffle en de strength op 100 en rate 66 en daarbij wordt bij mij alles gewoon goed geplaatst.

De autochop bespaart mij zeker de helft van de tijd met choppen en een simpele drumloop chopped hij altijd in één keer goed maar een melodie dat ik wil samplen moet ik altijd de chops nog zelf bijwerken en het je hoeft niet telkens je sample te laden op je pad want hij staat er dan meteen al.
 
Tot zover wil ik iedereen bedanken!!!!Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt en ben erg te spreken over de mv:D
 
meld je ook aan bij het mv nation
mensen nemen daar de tijd om je te helpen op het forum
 
Origineel geplaatst door MB Beatz
meld je ook aan bij het mv nation
mensen nemen daar de tijd om je te helpen op het forum

Dat zal ik ZEKER doen man!!!!Maar ik vind het ook gewoon erg leuk om nu ik het 1maal zelf heb staan het ook zelf te gaan leren aan de hand van de gebruiksaanwijzing.......gewooon lekker kloten met dat ding dan kom je er vanzelf!!!

Maar als ik daar zelf echt niet uitkom dan zal ik me zeker tot hun keren op MV-nation!!!Tot nog toe gaat het lekker....en ben erg onder de indruk van de mv!!!!
 
Origineel geplaatst door Grouphome
Die neko is juist wel vet
die is helemaal geinstalleert om audio dingen te doen (net als die muse receptor)
werkt gewoon perfect als vsti instrument of totale sequencerp package

Yeah!
 
Back
Top