De 1e Synthforum CollApril - wie doet er mee? - Inschrijving verlengd tot zondagavond!

Enne...Wie iets moois maakt en het wil releasen...
Ik vind ook dit een geweldig initiatief en wil dit middels eventueel releasen, en promoten van harte steunen. Want ik weet inmiddels als geen ander, wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt...krijgt een hoop vragen en kritiek om te beantwoorden.
Ikzelf heb op het moment geen tijd anders lijkt het mij absoluut erg tof om samen te werken. Als dit een succes word en er volgen meer rondes houdt ik mij aanbevolen.
 
Nonklist en Baspeepee. Jullie zitten in de verkeerde topic. Mochten jullie dat niet weten.
 
Nonklist en Baspeepee. Jullie zitten in de verkeerde topic. Mochten jullie dat niet weten.
Potnonde, vertel je me nu dat ik wéér een topic laat ontsporen?

Hey @BasZiePee, hij maakt een grapje over je naam, zou ik écht niet pikken als ik jou was!!1!

Ok. En nu weer heel smooth terug on topic.

Eh. Leuk initiatief. Ik heb best serieus overwogen mee te doen, maar omdat ik het net een tikje te druk heb, en de kabels in mijn hok nog een keer aangesloten moeten worden.. heb ik hem geskipped. Leek me lullig om een mede-forumlid in de kou te laten zitten door geen materiaal aan te leveren. Wel heel benieuwd naar de resultaten.
 
Over 2 weken is t April, komt hier een 2023 versie?
 
Back
Top