muziek maken bij warm weer

Ik heb inmiddels een airco aangeschaft om de scherpe kantjes van de hitte af te halen op mijn zolderstudiootje :)
 
Geeft wel een lekkere warme sound:D
en vet!
attachment.php
 
Een koele 25 Graden nu. Maar 'k heb dan ook de deur en de gordijnen open, dat scheelt wel een paar graden..
 
tot het begin van volgende maand heb ik nog een kamer met zicht op het westen op een 5e verdieping, dus genieten van de zomermiddagen en de zonsondergang in de avond is goed te combineren met het genereren van herrie
 
Muziek maken bij warm weer, een afrader, vind ik..

Bier drinken bij warm weer, een aanrader! :biertje:
 
Bier drinken bij warm weer, een aanrader! :biertje:

TENZIJ je nog iets nuttig zou moeten doen die dag.. :D

'k Probeer 't weer een keer te combineren, maarre... :engel:
 
Ik beuk hier gewoon lekker door met een koud biertje naast me.....alle ramen en deuren open, af en toe eens mn balkon op..Weer nieuw biertje pakken, en knallen gewoon weer verder in mn zwembroek... Laat me niet kisten door tropische temparaturen... alleen mooie......;)
 
drie jaar geleden merkte ik in deze thread op dat dit goed weer is om een zomerhit te maken.

de mussen vallen van het dak zo warm en benauwd is het de laatste dagen.
 
Binnen was het vandaag 25.5 graden...stuk beter dan buiten in ieder geval :)

Van muziek maken is het weer eens niet gekomen - sowieso is er al lang niets meer uit mijn handen gekomen, en dat heeft helaas niet veel met het weer te maken. Ik hoop die impasse toch wel een keer te doorbreken eigenlijk =(
 
Ach, alles is beter dan kabels trekken op zo'n dag...
 
Ik maak zowiezo 's nachts muziek!
Overdag met dit weer zit ik heerlijk buiten in de voortuin in de schaduw met de gitaar op schoot strandwacht te spelen,.
Kiek'n of r geen kids verzupen! Of elkaar de kop in meppen met scheppen! (Dat rijmt!)
Af en toe een frisse duik,.. en weer terug naar de baywatch cabin!
Heeerlijk!
 
Als het te warm is komt er toch niks uit m'n handen, speel hooguit wat gitaar dan.
 
Een koele 25 Graden nu. Maar 'k heb dan ook de deur en de gordijnen open, dat scheelt wel een paar graden..

Heerlijk, hier ook :)

Lekkere parasollen hier boven het huis 8o)
 
oef ik zweet mijn hok gewoon uit muziek maken is nu niet ideaal
 
Pas met 33* graden in m'n kamer een heel eind aan een nieuwe track gewerkt. Die zomerse zon brengt blijkbaar inspiratie bij me :P
 
Back
Top