Mono synt contest

Neuh, dan gaat het idee de soep in. Het was origineel de bedoeling dat iemand alleen maar een monosynth bezat. Daarmee moest dan een nummer gebrouwen worden. Geloof me Xi, zodra je daaraan begint, dan vormt die uitdaging om met 1 synth alles te maken inclusief drumgeluiden, een geweldige uitdaging. ;)
 
Monosynth contest

Monosynth contest

Origineel geplaatst door ><i
Mag ik iets met meerdere monosynths tegelijk maken dan?

Nee, een compositie brouwen met maar één monofone synth, want anders is het inderdaad niet leuk meer.
 
OK, das dan duidelijk :)

OK, das dan duidelijk :)

Dan toch maar de pulse, is net een stukkie veelzijdiger

Keppal een kick en een bass :) en een lead, zijn het belangrijkst toch! hehehe

dus, als me nieuwe track af is ga ik wel ff wat maken met die pulse :) lijkt me leuk!
 
geen woorden maar daden, mensenkinderen. maken die trackz, tot U erbij neervalt. en niet zeuren over de efix.

in alle liefde,

naton r.:luv: en susan k.
 
Origineel geplaatst door sander
Precies, niks extra's gebruiken. Alleen multitracken, niet layeren!!!!. Het geluid moet zo origineel mogelijk blijven klinken.
Bij het contest van het Sonic State forum, was alleen een kleine beetje reverb en delay toegestaan. Wat vinden jullie daarvan?

Ik zou het denk ik doen met m'n Yamaha CS-5.

Begonnen met opnemen nummer monofone competitie, met mijn Yamaha CS01. Doordat de CS01 nogal beperkt is, is het toch moeilijk om een nummer op te nemen, maar blijf het toch proberen.
 
Re: Mono synt contest

Origineel geplaatst door sander
Heb je zin om met een mono synt een compleet nummer te maken, check dan effe onderstaande link.

Is misschien ook wel leuk om zoiets alleen met de forum leden te doen.

http://www.the-gas-station.com/messages.cfm?thread_ID=49259&lastdays=7

Ik heb een nummer klaar met mijn Yamaha CS01, titel Simplicity. Hoe kan ik hem nu publiceren via deze site, ik heb geen mogelijkheid via mijn eigen website om mpeg's te publiceren.
 
Mono synth contest

Mono synth contest

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Gewoon effe een gratis webspace aanvragen via www.lycos.nl
Krijg je 50mb tot je beschikking. Zo heb ik het ook gedaan ;)

Ik heb een nieuwe website via Lycos gegenereerd. Over zeven dagen is hij online, dan zet ik mijn nummer Simplicity erop. Ook andere nummers komen er dan op te staan.
 
tsja, aanzwengelen deze thread maar weer...met n update van me , al eerder gepost, verder uitgewerkt, maar nog in zeer schetsfase, track met de Minimoog replica van NI Reaktor.
de mix is nog volledig crappy, gaat nog wel maanden duren
Mp3, 48 kHz, 160 Kbps. maar ik ben bang dat MP3 dit nr. absoluur niet kan weergeven omdat t gewoon crappy klinkt en de mix ook nog crap is. :kroon:
 
heeee voor monosynthhits kan je prima terecht bij joyelectric.com die doet dat al een heeele tijd voordat de electroclash-hype bestond en errug goed!
eigenlijk vooral voor mensen die meer van vreeemde popmuziek houden dan van trance of zo.
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Mono Tunes 3

'Freaked IDM' , mixje is nog beetje druk.
't nrtje is ook niet af. komt ook niet meer goed denk ik.:D

made with 'soft synth' Rogue.

heel cool, doet me heel erg denken aan Bogdan Raczynski. die
maakt ook idm muziek met dezelfde soort van "game" geluiden die jij
gebruikt. :okdan:

greets isnieZot
 
Back
Top