Mono synt contest

Het zijn gewoon stuk voor stuk geweldige nummers. Daarom.
Ik hoop dat meer mensen er in geinteresseerd zijn.
Als het shit was dan ...
Trouwens ik zit net naar jouw Koelkast te luisteren.. dat fascineert me weer mateloos. :D Beetje Edgard Varese achtig.
Een pronkstuk voor de CD.

:biertje:
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het zijn gewoon stuk voor stuk geweldige nummers. Daarom.
Ik hoop dat meer mensen er in geinteresseerd zijn.
Als het shit was dan ...
Trouwens ik zit net naar jouw Koelkast te luisteren.. dat fascineert me weer mateloos. :D Beetje Edgard Varese achtig.
Een pronkstuk voor de CD.

:biertje:

thanx! Varese e.d. waren zeker inspiratiebronnen hiervoor idd
 
Ok dan, heb nog een inzendingkje hier, met hitpotentie, want ik heb valsgespeeld door er ook nog bij te gaan zingen (mijn stem heb ik wel monofoon gebruikt trouwens ;-))!
Verder heb ik ook nog valsgespeeld door mijn korg ms20 te sequencen en te samplen (drums) en daarvoor een korg es1 te gebruiken (zonder fx erover). Just for the fun! :kimono:

mono-phonic-trip
 
test 1,2,3

klik

doet het..!

.. koop de mono synth CD .slechts 2.50 euro. inclusief verzend kosten.
Een persoonlijke mail en hij is van jou!
 
En jaja... daarrrrrrrrrr is tie weer, de enige echte Mono Synth Contest.. en blijven inzenden die Trrrrrrrracks, gemaakt met een echte Monofone Synthesizerrr !! De 1ste CD was een Winner.. op nu naarrr de 2e CD!

:biertje:
 
Was vandaag ff wat oude tapes (1997) aan het luisteren en kwam nog een track tegen die gemaakt is met samples van m'n sh-101. Het was volgens mij de eerste track die ik maakte met m'n toen gloednieuw gekochte S3000XL sampler.

Alle geluiden zijn dus sh-101 samples en alles komt uiteindelijk uit de S3000XL. Ik nam alles rechtstreeks vanuit m'n mixer naar tape op en had behalve een fx processor geen verdere randapparatuur.

sh-101 track
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Was vandaag ff wat oude tapes (1997) aan het luisteren en kwam nog een track tegen die gemaakt is met samples van m'n sh-101. Het was volgens mij de eerste track die ik maakte met m'n toen gloednieuw gekochte S3000XL sampler.

Alle geluiden zijn dus sh-101 samples en alles komt uiteindelijk uit de S3000XL. Ik nam alles rechtstreeks vanuit m'n mixer naar tape op en had behalve een fx processor geen verdere randapparatuur.

sh-101 track

Goed bezig ouwe :D
 
Precies een nummer dat deze thread nodig heeft. Dank ! Het nr. klinkt trouwens erg lekker!
Met vrindelijke groet,
Gong-Proces.
:)
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Was vandaag ff wat oude tapes (1997) aan het luisteren en kwam nog een track tegen die gemaakt is met samples van m'n sh-101. Het was volgens mij de eerste track die ik maakte met m'n toen gloednieuw gekochte S3000XL sampler.

Alle geluiden zijn dus sh-101 samples en alles komt uiteindelijk uit de S3000XL. Ik nam alles rechtstreeks vanuit m'n mixer naar tape op en had behalve een fx processor geen verdere randapparatuur.

sh-101 track


Krijg er een goed gevoel van:D
 
Origineel geplaatst door bounce
heerlijk!

die lead klinkt wel heel erg alsof die niet uit een sh-101 komt
waarschijnlijk zeer gekleurd door de fx

krijg ook weer zin om zo iets te gaan maken

Klinkt totaal niet SH-101 inderdaad, maar dit zijn ook chord-steps. Volgens mij had ik een geluidje gesampled en die sample gedubbeld en die een beetje van elkaar ontstemt waardoor het geluid breder klinkt. Daarnaast is het verder inderdaad verkleurd door de fx (quadraverb) en het filter van m´n sampler uiteraard. Ik weet het verder niet precies meer. Lang geleden ook...

Vanaf volgende week heb ik 3 weken vrij. Eens kijken of ik weer eens zoiets kan doen, maar dan met een Voyager ofzo :)
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Was vandaag ff wat oude tapes (1997) aan het luisteren en kwam nog een track tegen die gemaakt is met samples van m'n sh-101. Het was volgens mij de eerste track die ik maakte met m'n toen gloednieuw gekochte S3000XL sampler.

Alle geluiden zijn dus sh-101 samples en alles komt uiteindelijk uit de S3000XL. Ik nam alles rechtstreeks vanuit m'n mixer naar tape op en had behalve een fx processor geen verdere randapparatuur.

sh-101 track

[heupwiegmodus]persen maar :dj: [/heupwiegmodus]
 
Back
Top