Solid sonar acid tekno

G

Guest

Guest
Holla,

Ben weer eens productief geweest....Nieuwe o.s. van de spectralis kickt ass. Dit is zonder twijfel de meest relaxte hardware sequencer die ik tot nu toe gebruikt heb.

Hier kan je luisteren:
solid sonar

Lees wel wie er wat van vindt:)

grtzels
Bruce
 
Goed bezig.

Klinkt lekker opzwepend.


Effe wat anders TDK 14 Mono Amine To create a slaverace bracht Zaterdag de mensen weer aan het dansen......we draaide daarvoor wat sneller en dat trokken ze (nog) niet ofzo.
Dus bedankt voor die release:D
 
niet echt t soort acid dat me aanspreekt.. vind t verder wel een leuk trackie, hoop vage geluidjes enzo mag alleen wel iets korter duren, maar goed dat komt misschien omdat tekno niet echt mn ding is..

:biertje:
 
@jena....woot woot met de modulaire toot toot

@d sinister....:D was het nog een leuk feestje, ik moest zelf live spelen in Frankrijk, dat was erg vet.

@resonance...bedankt voor je reply, te lang vinnik niet zo erg...je kan hem altijd weer afzetten:)
Te kort is pas een probleem..



grtzels Bruce
 
Origineel geplaatst door brz
@resonance...bedankt voor je reply, te lang vinnik niet zo erg...je kan hem altijd weer afzetten:)
Te kort is pas een probleem..

grtzels Bruce

das inderdaad een probleem, maar lang kan ook een probleem zijn..
tis natuurlijk juist de kunst om je ideetjes te verwerken in een x aantal minuten zonder t geduld van de luisteraar op de proef te stellen :)

maar goed, t zal vooral de manier zijn waarop de track gebouwd is, als je met een hardware sequencer de boel live opneemt terwijl je ook ondertussen overal lekker aan kan tweaken loopt een track toch al snel lang uit zonder dat je getweak in t gehoor bij de luisteraar voor echt genoeg variatie zorgt.. maar goed ik luister verder amper naar dit soort muziek dus ik kan t verder ook moeilijk over oordelen het klonk iig niet slecht :)
 
Origineel geplaatst door brz
[B
@d sinister....:D was het nog een leuk feestje, ik moest zelf live spelen in Frankrijk, dat was erg vet.

grtzels Bruce [/B]

Ja was een leuk (eerste) feestje in Breda....jammer dat het zo vroeg moet stoppen daar.
Live in Frankrijk is zeker vet.:D

@Resonance : Lange tracks zijn wel erg tof tijdens het draaien...geeft je veel mogelijkheden hoe je het mixed......soms draai ik alleen het begin of het eind bv.
 
:D

Als het goed is komt deze track op TDK019.....
Nog even erover nadenken en dan de order maar opstarten.

grtzRb
 
Origineel geplaatst door brz
:D

Als het goed is komt deze track op TDK019.....
Nog even erover nadenken en dan de order maar opstarten.

grtzRb

Sweet:)
 
Origineel geplaatst door brz
Waarschijnlijk weer in multicolori vinyl....zit nu ff naar de kleuren te kijken:0

Nice....18+ ziet er ook erg mooi uit.

Grts.
 
pearlsyncussion/606/808/909/ms-20 met doepfer a-100 verstrengeld/dot com/101/303/veel fx's......
maar gisteren gekeken op de RI site en ik wil meer kleuren mengen..maandag maar opbellen.
 
Back
Top