mtechnology presents project| 23F - seeing is believing

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Nieuwe track, eerste van deze zomer.. Beetje progressive, feelgood..
Ik vond het resultaat tot nu toe toch al de moeite om te posten, hopelijk jullie ook!
Misschien nog een afspraakje met zangeres voor enkele vocals, zou cool zijn.



Enjoy!
 
Laatst gewijzigd:
Nog wat dingetjes veranderd sinds gisteren, ben al redelijk tevreden nu :)
Zelfde link.
 
kvind em wel leuk! Alhoewel die pas bij 1:40 echt begint imo. Opening verandert te plotseling naar een een bass/kick lijn, niet echt goed gedaan. Percussie vind ik leuk, met name die clap leuk gedaan! Mooi stuk.. dat vanaf 2:40 tot 4:00, ik veracht daarna toch wel een melodie die meer wisselt langer doorgaat en "sad" en relaxt klinkt... zou goed passen. Outro kan van mij part wel anders en langer je track lijkt ergens na t midden te stoppen.

Leuke track, zeker weten! Ik had t alleen anders aangepakt qua melodie en opbouw maar das smaak. Kzou iig wel de opening veranderen. Succes
 
Ik kan me wel vinden in jullie comments hoor jongens :)
Intro doe'k bij dit project altijd zo, als tussenstukje tussen twee nummers, vandaar mss de rare overgang.. Hij begint dus vanaf de kick..

Ben echt van plan er een mooie vocal bij te steken (als melodie, want daar heb'k nog heel wat ideeën voor, die inderdaad heel 'sad' gaat klinken en qua harmonie het geheel nog wat hoger gaat moeten tillen).

Er gaan in ieder geval nog heel wat uren insteken, maar 'k was toch al redelijk tevreden over't resultaat na een paar uur werk!

edit: ietwat andere versie:



 
Laatst gewijzigd:
Laatste versie staat online.
Voorlopig laat'k het hierbij, met dit warme weer is't ambetant om de hele tijd met hetzelfde bezig te zijn ;)
 
Thx! Ben ondertussen alweer aan iets anders bezig.

Heb deze track voorbije zaterdag eens mogen draaien over de PA van een festival hier in de buurt, gaf wel een enorme kick
(letterlijk en figuurlijk ;))!
 
Back
Top