electro tune

IK hou wel van deze bruutheid, leuk voor een vocaaltje d'r bij,

allleen te eentoning en te vaak "2the max" waardoor er niet echt een meer een climax is.
en aan de drums kan ook nog wel gewerkt worden. na mijn mening.

:biertje:
 
Dikke sound !

Vind m best fijn ..
Mag wel wat meer varieeren ..
Ik vind die sid achtige synth erug vet .. deze track vraagt om een mooi melodieuz tunetje denk ik !

:biertje:
 
dank je voor de commentaren :L
heb het vlotter laten klinken door een kortere meer swingende radio edit te maken: zie topic start
 
Tof, doet me denken aan 80's synthpop.
Goede keuze van sounds.
Misschien nog een leuke vocal erbij of nog een pakkend melodietje......?
:okdan:
 
vocals zijn zo verschrikkelijk moeilijk dat ik er niet aan durf beginnen! ik kan geen teksten schrijven en kan ook niet zingen..

merci voor de comments
 
Origineel geplaatst door s-man
vocals zijn zo verschrikkelijk moeilijk dat ik er niet aan durf beginnen! ik kan geen teksten schrijven en kan ook niet zingen..

merci voor de comments

Teksten dat is een beetje hetzelfde als een gedichtje, of als een brief. Je kan ook inspiratie opdoen door boeken lezen of film zien.

Voor het zingen: pitch correction, double tracking, compression erover, galm erover, vocal delay erover, Eq erover, opnieuw compressie erover en ergens normaliseren van de sample. En ineens klinkt jouw stem net iets anders als je had verwacht, niet waar?

oh en een goede de-esser is ook niet slecht. (kijk vooral naar de freq rond 7 khz en voeg eens wat toe en cut eens een beetje daar.)
 
Back
Top