Crux VCA en Nucleus VCF: discrete OTA modules [pre-order]

Tis dat ik geen modulair systeem heb. Filter klinkt supergoed, en de modes zeer slim bedacht! Als standalone bakje zou ik er nog wel interesse in hebben (hint hint ;)) verder is mooi blauw niet lelijk, dus waar iedereen hier zo over valt??

Is die grote blauwe synth uit je filmpje diy?
 
Mooi, echt een blikvanger :okdan:
 
.................
.....................

Omdat ik de eerste post niet meer kan veranderen staan daar nog de oude panelen, hier de nieuwe versies:

attachment.php
attachment.php


Groeten,

Rutger


@mensen die al een pre-order gedaan hebben: ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat deze wijziging aan de panelen een verbetering is. Aan de klank en de onderliggende printplaten is niets veranderd.

Mij maakt t nie zoveel uit, hoor. Maar t is wel duidelijk beter geworden. Ziet er allemaal veel rustiger uit.
 
------------pre-orders tot nu toe------------

Crux dual VCA (DIY-kit)

Crux dual VCA (kant-en-klaar)
Allert
Ytse

Nucleus VCF (DIY-kit)
Syntheklaas

Nucleus VCF (kant-en-klaar)
stevaux
deep base mine

* Als er geen aantal achter je naam staat heb je van een item 1 exemplaar besteld. Als je fouten in deze lijst ziet, laat het me per PM dan even weten.
----------------------------------------------
 
ziet er netjes uit......
hoelang ben jij al bezig met ontwerpen?

:mega:

Dankje! Het is eigenlijk heel geleidelijk gegaan. Vanaf een jaar of 12 geleden is het langzaam verschoven van repareren en modificeren naar ontwerpen. Een jaar of 6 geleden heb ik wel een flinke sprong gemaakt, en me veel meer verdiept in OTA's (daarvoor waren het vooral eenvoudige led en opamp circuits). Ook veel gehad aan Spice simulaties om te spelen met details van verschillende circuits. En de grotere muzikale concepten (zoals de verschillende filter modes) heb ik met een Nord Modular G2 zitten uitwerken. Dan is het makkelijker uitproberen wat muzikaal gezien ook goed werkt.

Ben jij tegenwoordig veel met ontwerpen bezig?

Rutger
 
Ik wil graag een kant en klare vcf

Hey mono, leuk dat je nog steeds op het forum actief bent! Herinner me je posts nog van jaren terug. Leuk dat je een Nucleus bestelt, ik zal je toevoegen aan het lijstje. Als ik ze hier klaar heb liggen voor verzending krijg je bericht over de betaling en verzending.

Rutger
 
Ben jij tegenwoordig veel met ontwerpen bezig?

Rutger

yeps, veel.
er komen binnenkort weer wat dingen van mij op de markt.
:mega:
 
------------pre-orders tot nu toe------------

Crux dual VCA (DIY-kit)

Crux dual VCA (kant-en-klaar)
Allert
Ytse (via PM)

Nucleus VCF (DIY-kit)
Syntheklaas

Nucleus VCF (kant-en-klaar)
stevaux
deep base mine (via PM)
mono-poly
ophidian

* Als er geen aantal achter je naam staat heb je van een item 1 exemplaar besteld. Als je fouten in deze lijst ziet, laat het me per PM dan even weten.
----------------------------------------------
 
Goed nieuws (en spannend): de productie in inmiddels gestart! Naast de modules die gereserveerd zijn voor de mensen die een pre-order hebben geplaatst maak ik er een aantal extra. Dus er is nog steeds een kans om de Crux of Nucleus te bestellen.
 
gaat ie goed met de productie?

Ja! De panelen en printplaten worden op dit moment gefabriceerd. De knoppen, schakelaars, sockets en pots heb ik inmiddels allemaal in voorraad en de handleidingen zijn bijna klaar. Ik verwacht dat de PCBs eind van de komende week naar NL verzonden worden en ik mik erop om ze voor kerst nog af te leveren bij degenen die besteld hebben.

Groeten,

Rutger
 
Is er nog een filter beschikbaar? Zo ja, dan graag...
Doe er aub ook een VCA bij.

Beide ready to go aub.
 
Back
Top