Crux VCA en Nucleus VCF: discrete OTA modules [pre-order]

Hi Syntheklaas, goed gezien! Het uploaden met Youtube ging al behoorlijk stroef, en toen sloop deze fout erin. Maar natuurlijk verdeel ik m'n liefde gelijk over beide modules, dus de juiste video word nu geupload. Over enkele minuten link ik hem aan de Workshop blog zodat alles weer klopt.
 
Even een headsup naar deze twee modules, gebruik ze al een tijdje en ze blijven erg vet!
Nogmaals dank en zijn er nog nieuwe modules in de planning?
 
Hey Brz,

Bedankt voor je complimenten! Ik vind het een fijn idee dat de modules nog steeds met plezier in gebruik zijn.

En ja, er zijn nieuwe dingen op komst! Drie stuks, waarvan er twee Eurorack modules zijn. Ze zullen beschikbaar zijn vanaf eind augustus of begin september. Ik zal hier op synthforum wel even een link posten (als dat mag van de MODs) wanneer alle info erover op mijn website staat.

Kort gezegd worden het:
* een multimode variant (met nog meer andere extra's) van het Nucleus filter
* een spectral tilt / tone control module
* met dank aan samenwerking met een forumlid: een expansion kit voor een bestaande synth

Groeten,

Rutger

ps. Degenen die FAQLab in januari 2017 bezochten hebben van de beide Eurorack modules al een voorproefje (prototypes) gehoord
 
Hey Stevaux,

Dankje voor de complimenten! Jazeker, wat mij betreft mag het op de voorpagina, maar ik wil niet degene zijn die daartoe het initiatief neemt. In een eerder contact met synthforum moderators werd mij duidelijk dat het snel opgevat wordt als commerciƫle spam, daarom vind ik dat het een synth liefhebber moet zijn zonder commerciƫle belangen die besluit of het wel/niet op de voorpagina moet komen te staan.

Groeten,

Rutger
 
mooi om ze "af" te zien !

De demo video's zijn ook goed duidelijk!

ik ben vooral benieuwd naar de feedback mogelijkheden van "Marble", wat je kort laat horen.

kan je bij de "Dendrites" ook de mode aansturen met cv?
 
mooi om ze "af" te zien !

De demo video's zijn ook goed duidelijk!

ik ben vooral benieuwd naar de feedback mogelijkheden van "Marble", wat je kort laat horen.

kan je bij de "Dendrites" ook de mode aansturen met cv?

Dankje! Yep, bij Dendrites kan je de filter mode ook per CV aansturen. Je neemt dan via de input eigenlijk de functie van de MODE knop over (die dan ook niet meer werkt). De LED ring geeft aan welke mode er dan via CV geselecteerd is.
 
En ik check het topic weer en jawel hoor twee strakke modules.
Was laatst nog aan het denken dat ik wel een HPF erbij zal willen met hetzelfde gedrag als jouw LPF.......ik ga je PM-en.
 
Back
Top