experimenteel Keyboard

106458347_84e59fff31.jpg

Info en filmpje: Eitan Shefer
 
hmmmm dus ZO zou in de toekomst je studio eruitzien...
 

Attachments

  • workout-floor.jpg
    workout-floor.jpg
    24,7 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door B.S.E.
hmmmm dus ZO zou in de toekomst je studio eruitzien...

Lag me kapot :D Maar daar valt dat toch helemaal niet op te spelen lijkt mij. Tja staan alle keyboards vertikaal voor de trieceps
 
ben best wel benieuwd hoe dit ding in het echt gaat werken

als je kijkt wat er nu allemaal wordt uitgevonden moeten we wel verder kijken dan we weten

een nieuwe weg een nieuwe dementie een nieuwe toekomst

een tijdperk met nieuwe mogelijkheden wie wil dit nou niet


ik kan iig niet wachten om dit vage apparaat een keer uit te proberen :W
 
Origineel geplaatst door champ
nieuwe dementie een nieuwe toekomst

Heel offtopic: Mooie typo, Erik!
 
Ik vond 'm wel grappig. 8)

Leuk voor Kraftwerk, of zo. Tis gewoon een ander concept, zoals een gitaar (geen witte en zwarte toetsen) of een saxofoon. Een saxofoon kan ook geen accoorden spelen, en toch zijn er hordes mensen die ermee willen optreden. Misschien komen uit het relatieve knoppengebonk wel de meest onverwachte en inventieve solo's. Alles wat je doet opnemen in je sequencer, en dan de leuke stukjes houden voor je tracks.
 
Origineel geplaatst door GeeEs
Ziet er geinig uit, maar lijkt me verschrikkelijk om op te spelen.

Hoofdrekenen en notenlezen tegelijk... lastig... en een onnatuurlijke houding van je handen waardoor je alles in spiegelbeeld moet doen... (tov wat je normaal doet, je kijkt bij dit ding tegen de onderkant van je handen aan)

Om te jammen is het misschien wel heel leuk. Maar handig.. nee dus.. Een snelle toonladder zit er niet in op zo'n ding zonder een rsi op te lopen denk ik... Dan moet je namelijk heel vaak hetzelfde knopje indrukken....
Ooit een kalimba gezien? Kun je ook snel op leren spelen. Deze AbKey is wel cool, :yamaha:
 
Origineel geplaatst door jaccis

Effe serieus;

Tis toch een belachelijk concept, dat gaat toch geen serieus leven in geblazen worden.

Zelf Albert Einstein draait zichzelf nog een x om in zijn graf, voordat hoofdbrekende capriolen gaat uithalen met zo'n ding !:geslaagd:
Let op mijn woorden: dit is DE TB van de toekomst. Er komt een of andere gast die dit ding anders gaat gebruiken dan ervoor bedoeld. Vraag me niet hoe :duivels:
 
Origineel geplaatst door Yoonchi
Ooit een kalimba gezien? Kun je ook snel op leren spelen. Deze AbKey is wel cool, :yamaha:

da's toch iets totaal anders dan dit...:confused:
.. ik zeg ook niet dat je er niet op kunt leren spelen trouwens... het lijkt mij niets...
 
Ik mag die ABsynth wel!

Ik heb sowieso al vaak discussie over zwarte en witte toetsen met o.a. gitaristen en dan kijken ze me echt aan van: "What the fuck???" Dat relatieve kan volgens mij erg goed werken, want je hoofd volgt de muziek ook relatief en niet absoluut.

Wat gaat de prijs hiervan worden, want ik ben dat idiote keyboard beu! Dat kost 12 jaar oefenen voordat je het "normaal" vindt..
 
Back
Top