Teenage Engineering EP–133 K.O. II

Kwam deze tegen op YouTube, filmpje was een uur oud, ziet er prima uit, prijs €299.
Wat vinden jullie van deze?
 

Attachments

  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    127,3 KB · Bekeken: 9.771
Voor de geintereseerden, er staat er nu 1 op marktplaats voor € 350
link

Ik wacht nog even af. Er komen meer mobiele samplers op de markt :D
Zo, die is er snel klaar mee.
Maar met de 'fadergate' in het achterhoofd zou ik niet zo 123 een 2e hands kopen ivm garantie (niet elk bedrijf draagt garantie over bij verkoop)
 
Laatst een YT gezien van Ricky Tinez…
Check ff rond 16.35…. boem alles weg ;/

 
Misschien slecht van me, maar ik ben niet zeker van de motieven van Ricky. Dit is geloof ik zijn tweede filmpje over de gebreken van dit apparaat. Terwijl hij volgens mij werkt voor/warme banden heeft met directe concurrenten als Novation en Elektron.
 
Ja je kan niet alleen maar positief zijn als verkoper.
Daarom komen synfluencers vaak met overwegend positieve reakties met een paar puntjes kritiek.
Als je alleen maar kritiek geeft / terecht of niet gaan de fabriekanten je ook niet meer sponseren.

Youtube is gewoon niet de goede plek voor 'truth'.
het is een vermaak en verkoop site.
Of dat nu conspiracy theorieen of synths zijn.
 
Misschien slecht van me, maar ik ben niet zeker van de motieven van Ricky. Dit is geloof ik zijn tweede filmpje over de gebreken van dit apparaat. Terwijl hij volgens mij werkt voor/warme banden heeft met directe concurrenten als Novation en Elektron.

Je mag iedereen op YT in twijfel trekken over hun motieven. Dat ie door elektron is aangetrokken als promoter was bekend, maar of dat de reden is dat ie dit laat staan vraag ik me af.

Reden voor mij om dit te plaatsen is een heads up voor iedereen die denkt een tof bakkie te halen voor weinig, en dan met dit soort shit komt te zitten, zou zonde zijn. Ik heb verder geen kijk op het punt of TE zoiets te snel de markt in werpt, maar t zou zomaar kunnen. Ik houd sowieso niet van die toy achtige spullen die klein, priegelig of kinderachtig zijn, maar ieder z’n ding.
 
Langs boven gezien zijn het niet echt iPads :).


Voor het grootste deel van het publiek had het evengoed wel een iPad kunnen zijn, die zien vanuit hun kijkhoek het verschil niet. Punt is dat het publiek ook wel komt als het inderdaad iPads waren, waarschijnlijk, in het geval van Kraftwerk.

Ik bedenk net dat ik nog maar 2x iets heb gezien in Paradiso. Dat terwijl het zo'n mooie venue is. :( Een soort van goth-festivalletje (met oa. Clan of Xymox) en Slipknot. Stel je dat 'ns voor, Slipknot op iPads, hehe. :D
 
Laatst een YT gezien van Ricky Tinez…
Check ff rond 16.35…. boem alles weg ;/



200w.gif

Hoeveel van de bijna 25k kijkers zouden het filmpje helemaal uit hebben gezien en dit mee hebben gekregen? Niet echt reclame :D
 
Bekijk bijlage 3842513
Hoeveel van de bijna 25k kijkers zouden het filmpje helemaal uit hebben gezien en dit mee hebben gekregen? Niet echt reclame :D
Was een beetje toeval eigenlijk dat ik t zag :) zat ondertussen wat anders te doen toen t ind e soep liep voor m :)

Geen idee. Ik vind de meeste YouTube Synthfluencers tamelijk irritant eigenlijk.

Vind ze ook vrijwel allemaal irritant. Die Audiopilz van bad gear spant voor mij de kroon. Slaat nergens op, slap gelul als een Amerikaanse nieuwslezer die zichzelf veel te serieus neemt, en intonatie compleet verklooit om t enigzins op te leuken (voor sommigen, maar niet voor mij). De enige waar ik wel iets aan heb gehad is Dave Mech, maar die struikelt steeds over z'n eigen tong, dus probeer te allemaal zo min mogelijk te bekijken. Ben ook gewoon een ouwe zeikerd aan het worden :) . Soms als ik heel gericht iets wil opzoeken over een functionaliteit of kijken of ik een nieuwe box wel echt interessant vind zijn die gasten wel handig. EZBOT vind ik altijd lekker to the point zonder teveel gelul. Ook geen stom decorgedoe in de vorm van plantjes, gummetjes of geplette aardbeien onder een ijsblok :)

Kutinternet ook eigenlijk!
 
Haha, AudioPilz/Bad Gear vind ik dan toevallig wel weer heel leuk, maar die kijk ik ook meer voor de humor en jams dan echt informatief :D LoopOp kijk ik als ik echt wil weten hoe een ding werkt, da's een soort saaie maar wel effectieve videomanual. Dan SonicState / Nick Batt die nog wel leuke reviews doet, Matt Johnson van Jamiroquai mag ik graag zien, voor de rest meh.
 
Ik vind daarom juist synthforum zo leuk omdat hier alleen maar volwassen hoogbegaafde zwaar sociale autodidactische synthesizer begaafde rondlopen die allemaal een hoogst persoonlijke ongekleurde mening hebben over gear die we nog nooit gehad hebben :-)

Love you guys and girls en dogs and cats
 
Back
Top