Teenage Engineering PO-12

Ik kon geen topic hierover vinden, misschien ben ik de enige die hier een beetje enthousiast over is.

Teenage Engineering heeft hun drummachine op Moogfest laten zien. Dit is een prototype, het uiteindelijke model zal waarschijnlijk een rekenmachine achtig scherm krijgen. Het apparaat zal rond de 50 euro worden en in 2015 uitkomen.


 

Attachments

  • t2QVids.jpg
    t2QVids.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 98
ik wacht wel tot ze on sale zijn bij urban outfitters.
heel mijn kleding kast bestaat ook uit cheap monday durf ik toe te geven.
 
die Factory kjlinkt wel ERG gruizig... maar die PO-12 is een interessant dingetje
 
"Hello ActO,
Thank you for your email and for your order!
The cases for pocket operators are now available for pre-ordering through our website. We can not add anything to existing orders, so if you need to order this please either just place an additional order, or let us know if you need to cancel the first order and place a new one. All orders will be processed in sequence, in a first-come, first-served manner. Due to the overwhelming demand, delivery is expected within 2 – 3 months, and hopefully faster. We will let you know as soon as possible when we are ready to ship your order.
Thank you very much for your support! We are very happy about the pocket operators and can’t wait to get them out to you!
Please note: Due to new product launch and new website email response times are a little slower than usual. Please bare with us and thank you for your understanding!
Kindly,
Teenage Engineering
www.teenageengineering.com"

3 maanden? wtf...
 
Wie heeft de PO12 al een tijdje en is er nog enthousiast over? Ik heb al de OP1 en die bevalt heel erg goed. Maar ik twijfel om een PO12 te kopen. Kan je veel tweaken aan de (bass)drums? En is het een toevoeging als je de OP1 al hebt? Of is het leuk om er een keer mee te spelen en is dat het wel?
 
Ik heb de op -12 nu een maand (tweedehands). En tot nu bevalt ie prima.
Ik sample m vaak in de op-1 . De geluiden zijn erg goed je kunt ze behoorlijk bewerken en met de effecten erover opnemen . Ik wil nu ook de andere twee :)
 
Iig de decay met de linker potmeter de rechter lijkt iets te doen met gain hoeveelheid en of attack en compressie. Bij. TE is het nooit gewoon 1 parameter volgens mij
 
Ik heb net een hoesje gekocht voor de PO-12 (de CA-12). Opzich leuk als dit printplaat drumsynthje een behuizing krijgt natuurlijk. Maar het valt mij erg tegen.

Je kan door de case de lichtjes per step bijna niet meer zien, waardoor je hem niet meer goed kan gebruiken. Je moet hem echt schuin houden om de lichtjes te kunnen zien. Verder is het van een soort rubber dat ontzettend stof aan trekt. Hij kwam ook best vies uit de doos zelfs.

Die gaat dus weer retour naar Bax. Misschien zelf eens een hoesje maken van iets.

De PO-12 zelf is echt een te gek ding. Nog een aardig luid speakertje er in ook. De sounds zijn ook lekker en best veel zijdig.
 
Back
Top