Teenage Engineering PO-12

Ik kon geen topic hierover vinden, misschien ben ik de enige die hier een beetje enthousiast over is.

Teenage Engineering heeft hun drummachine op Moogfest laten zien. Dit is een prototype, het uiteindelijke model zal waarschijnlijk een rekenmachine achtig scherm krijgen. Het apparaat zal rond de 50 euro worden en in 2015 uitkomen.


 

Attachments

  • t2QVids.jpg
    t2QVids.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 95
Ik vind het niet zo spannend en het ziet echt priegelig uit.
 
De kunst van het weglaten wordt laatste tijd wel erg op afwerking toegepast..
 
Bij de producten van Teenage Engineering lijkt het altijd zo dat het visuele design het belangrijkst is en de functionaliteit en duurzaamheid bijzaak zijn.
 
Dat ophangoogje aan de bovenkant! Zijn ze wellicht van plan het op te hangen in een winkelschap bij de plaatselijke supermarkt?:D
 
wel erg mini en zo op zicht zonder midi maar voor 50 euro. als ze er nog wat aan sleutelen en bv usb voor updates erin knallen wordt het voor die prijs vast een hit want vind hem niet verkeerd klinken.. vergrootglas inbegrepen?
 
waarom? hij klinkt best aardig!
als er nog functies (midi of clock in) bijkomen wil ik hem wel als speeltje.

trouwens ik vind het 4x4 grid van de sequencer super handig. veel overzichtelijker.
zijn er meer drummachines die dit hebben?
 
Bij de producten van Teenage Engineering lijkt het altijd zo dat het visuele design het belangrijkst is en de functionaliteit en duurzaamheid bijzaak zijn.

Valt toch wel mee die OP-1 is toch best wel functioneel (op een exotische manier) en toch wel best stevig gebouwd

Van wat ik gehoord hebt komt er een hele serie met dit soort cheapo spul wat je aanmekaar kan syncen etc. makkelijk te benden met solder points en geen doos eromheen :koffie:
 
Back
Top