Teenage Engineering EP–133 K.O. II

Kwam deze tegen op YouTube, filmpje was een uur oud, ziet er prima uit, prijs €299.
Wat vinden jullie van deze?
 

Attachments

  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    127,3 KB · Bekeken: 9.430
Ja leuk ding toch? Heb hem niet nodig maar lijkt wel een leuk pocket ding.
Ook poly externe midi. Alleen beetje cryptisch het display.

Wat ik wel raar vind is dat cooko zijn eigen stem met een lowpass heeft bewerkt.
Waarom dan? Om te verdoezelen dat de ep133 dof klinkt? Heel raar.

Maar tof bakkie ala pocket MPC.
 
EP–133 K.O. II is een krachtige sampler, sequencer en composer. Neem geluiden om je heen op, zet je samples en loops in volgorde, pas filters, toonhoogte en meer aan. Voeg nieuwe generatie stereo effecten, een compressor en punch-in-effecten toe. Ga sneller dan ooit van idee naar track.
b6516aad-c805-4ed6-a2a8-01e647140c3c_KO+II+front.png


 
Dit is zowat het slechtste device dat TE de laatste jaren gemaakt heeft.
Heb net de review van Andertons zitten kijken, die is een stuk beter.. ik moet eerlijk bekennen dat ik dit wel een heel leuk apparaat vind.
Kan niet toevallig zijn dat ze hem 2 dagen voor black Friday uit de kast trekken, misschien komt ie wel zeer aantrekkelijk voorbij een vrijdag..( dan wil ik hem echt hebben).😄👍
 
Ik heb al mijn PO's weggedaan omdat ze uiteindelijk vrij beperkt waren met mogelijkheden. Je kunt ze wel aan elkaar knopen maar dat is ook niet echt handig.

Zo te zien heeft deze nieuwe PO geen accu, dus zit je nog vast aan een powerbank.

Voor deze prijs durf ik hem wel te proberen. Gelukkig vragen ze er dit keer geen € 1.500 voor.
 
Pfoeeeeh wat een mooi apparaat en een leuke mogelijkheden en dat voor die prijs! Ik zal mezelf moeten gaan inhouden...
 
Lijkt me wel een geinig ding. Vraag is oftie wat toevoegt aan mn mpc one...
 
Ja hetzelfde hier. Heb deze echt niet nodig maar het lijkt me een leuk ding om mee te spelen.
 
Ziet er leuk uit maar ook wel wat spartaans. Ik hou het vooralsnog denk ik nog even bij mijn SP-404 mk II.
 
Ja het ziet er spartaans uit maar hij kan bv vol poly midi sequencen.
Dus het is echt wel een volwaardige oldschool MPC. Zekere als hij een beetje de sound van de og op1 heeft.
Mis alleen swing...weet niet of die dat heeft.

De punch in effects zijn zeker wel sp404 geinspireerd.

Ik heb hem echt niet nodig maar kan dit moeilijk weerstaan.
 
@flyweight


Screenshot_20231123-082619.jpg




Leuk voor wie het leuk vindt, ik krijg er weinig kriebels van.

Effe geen computerscherm.. en dan lekker met een oversized calculator op schoot. Meh.

Kekke kleurtjes, dat wel.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top