Synthbass in 80s Madonna nummers

jaja maar is niet te betalen voor hobbyisten zoals hier hoor

bedoel je dat ik de vraag niet goed had gelezen! gaat het niet over het orgineel maar hoe je aan de sound komt? ok excuses!
 
bedoel je dat ik de vraag niet goed had gelezen! gaat het niet over het orgineel maar hoe je aan de sound komt? ok excuses!

neej dat is die andere thread over de ultieme 80s bak ;)
 
ik wil dat geluid dan wel eens uit een dx7 horen

Ik ben meer geïnteresseerd hoe die mooie snare/clap combi + drums is gedaan. Ik wil iemand dat nu even zien namaken. challenge..

*edit. ik zie nu pas jouw versie hierboven. excuus! Maarrrrr.. nog niet helemaal he? ;-)
 
Ik weet zeker dat het Sylenth was :D

(Zijn toch gewoon boring " funky" FM basjes?!?)
 
nou volgens wikipedia zijn de akkoorden gewoon Cm-Bes-Cm-As

en een akkoord kan alleen vals zijn op een ontstemde synth, niet op een digitale
 
yo willy!

aaah de 80s wat een heerlijk tijdperk qua muziek qua tv qua alles
 
nou volgens wikipedia zijn de akkoorden gewoon Cm-Bes-Cm-As

en een akkoord kan alleen vals zijn op een ontstemde synth, niet op een digitale
ik zei ook beslist niet dat 'ie vals was, maar volgens mij is dat akkoord een omkering... enfin, never mind, het ging om de bassline uiteindelijk...
aaah de 80s wat een heerlijk tijdperk qua muziek qua tv qua alles
aldus :koffie:
 
hmm nou ja mn an1x heeft geen crossmod dus ik mis die metalige attack van het origineel...
nou ja nog maar verder experimenteren

oh ja en een teletijdmachine opsnorren om terug te gaan naar de 80s ;D
 
80s...

Ik heb nog wel is CBS streams aanstaan (IFM) en soms is er een overdosis Italo.. lol
Italo is cool, maar soms is de sound density echt abnormaal.. haha het is alsof ze toen alles helemaal dichtsmeerden met synths en weetikwat..
 
Back
Top