[Stemmen!] Driekwartsmaat Dance Contest

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nr 1, 10 punten voor Jostiii, Virus (Deep mix)
nr 2, 5 punten voor bionrg, every 3 is 4
nr 3, 1 puntje voor DrKosA, Valsa sem nome

koekebakker
Kom op jongens. op Clay na is niks dance!

* gevleid voelt :P
't is nu te laat, maar 't was niet helemaal als inzending bedoeld, meer een wipje die nooit af is gekomen. Maargoed, ik krijg de contestsmaak nog wel te pakken :P op naar de volgende. :okdan:
 
10 punten voor Pjotr G - 3 2 1
5 punten voor Trigg - Three Steps Ahead
1 punt voor Kosa - Valsa Sem Nome

Ik heb errug genoten van alle inzendingen en zeker de discussies omtrent de 3 kwarts maat :)

Heerlijke topic dit!!

Groeten Gossen Rijkeboer
 
Origineel geplaatst door Sir Ravel

3.Rut (1)

Greetz [/B]
Rut heeft 2 inzendingen geplaatst. Welke van de 2 is het? (Dit is van belang voor de uiteindelijke stand).
 
Vorlopige stand onder voorbehoud
3 punten is nummer 1, 2 punten nummer 2, etc.

Pjotr G 31 p
Quit artist 18 p
Jostii 9 p
trigg 8 p
naton r 6 p
dr KosA 5 p
dr. phe 3 p
radion now 3 p

de rest kleiner dan 3 p.

Ook jij, als lid, kan deze contest tot een succes maken ! Stem nu !
 
Nr1, bionrg, every 3 is 4 - 10 Punten (en welverdiend, heerlijk nummer)
Nr2, Naton rozenburg, Sinuszman - 5 Punten
Nr3, Pjotrg, 3-2-1 - 1 Punt
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Vorlopige stand onder voorbehoud
3 punten is nummer 1, 2 punten nummer 2, etc.

Pjotr G 31 p
Quit artist 18 p
Jostii 9 p
trigg 8 p
naton r 6 p
dr KosA 5 p
dr. phe 3 p
radion now 3 p

de rest kleiner dan 3 p.

Ook jij, als lid, kan deze contest tot een succes maken ! Stem nu !

Euh, Naton... volgens mij is de telling: #1 - 10 punten, #2 - 5 punten, #3 - 1 punt.
Daarbij zou je eigenlijk moeten groeperen op nummer, aangezien sommige mensen meerdere tracks hebben ingezonden.
 
Origineel geplaatst door Hanz
Euh, Naton... volgens mij is de telling: #1 - 10 punten, #2 - 5 punten, #3 - 1 punt.
Daarbij zou je eigenlijk moeten groeperen op nummer, aangezien sommige mensen meerdere tracks hebben ingezonden.
volgens mij is 't een "tussenstand" bedoeld
 
Inderdaad het was als tussenstand bedoeld. Omrekentabel was 10 punten = 3 punten, 5 punten = 2 , etcetera. Duidelijk toch?
Maar is al niet geldig meer.:)
 
Het is een DANCE Contest. Dus ik snap sommige inzendingen totaal niet.

10 points dus op 1:

Pjotr G - 3 2 1 (vind ik 1 van weinige echte dance knallers die er tussen zitten.

Op 2:

Jostii Parrallel 27 - Virus

Op 3:

Kosa One - two Three
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Inderdaad het was als tussenstand bedoeld. Omrekentabel was 10 punten = 3 punten, 5 punten = 2 , etcetera. Duidelijk toch?

[zeikmodus]
die tussenstand klopt niet, want de omrekentabel gaat niet op.

Stel:
-Persoon A heeft één keer een 1e stem gehad.
-Persoon B heeft één keer een 2e stem gehad en twee keer een 3e stem

Volgens de officiële telling heeft Persoon A dan 10 punten en Persoon B 7 punten
en staat Persoon A dus voor in de tussenstand.

Volgens jouw telling zou Persoon A 3 punten hebben en Persoon B 4 punten,
waardoor Persoon B hoger komt in de tussenstand.
[/zeikmodus]

maar zoals je al zei, het gaat toch al niet meer op :D
 
Daar heb je waarempel gelijk in.. ik had dat onbewust gecorrigeerd .. nummer 1 krijgt dus 10 keer zoveel waardering als nummer 3 .. lijkt me een erg onrechtvaardige puntentelling, beter lijkt me gewoon 3p, 2p , 1p zoals ik in mijn tabel toon.
Want als inzender A van wel 9 stemmers een punt krijgt, wordt ie gewoon afgeveegd als er ook maar iemand is die inzender B als nr. 1 kiest. Je spreekt dan eigenlijk niet van nrs. 1, 2 en 3 maar van nrs. 1, 5 en 10.. :L
Waarmee ik wil zeggen dat het dan absoluut geen zin heeft om een ''nr. 3'' te kiezen in .verg. met een ''nr 1.''

8)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Daar heb je waarempel gelijk in.. ik had dat onbewust gecorrigeerd .. nummer 1 krijgt dus 10 keer zoveel waardering als nummer 3 .. lijkt me een erg onrechtvaardige puntentelling, beter lijkt me gewoon 3p, 2p , 1p zoals ik in mijn tabel toon.
Want als inzender A van wel 9 stemmers een punt krijgt, wordt ie gewoon afgeveegd als er ook maar iemand is die inzender B als nr. 1 kiest. Je spreekt dan eigenlijk niet van nrs. 1, 2 en 3 maar van nrs. 1, 5 en 10.. :L
Waarmee ik wil zeggen dat het dan absoluut geen zin heeft om een ''nr. 3'' te kiezen in .verg. met een ''nr 1.''

Hmmja, ben ik op zich wel met je eens. De puntentelling is behoorlijk scheef, maar ons aller Hanz zal hier vast een goeie motivatie voor hebben gehad 8o)

Van mij mag het ook veranderen in 3, 2, 1, of anders bv. 5, 3, 1
 
ik zal vanavond gelijk even alles gaan luisteren en m'n stemmen uitbrengen :)
 
#1 (10pt) Pjotr G - 3 2 1
--> keihard de lekkerste!

#2 (5pt) bionrg - Quiet Artist - Every 3 is 4
--> lekker minimal, diep, duister en zweverig! Als er hier een wat dikkere beat in had gezeten, was t voor mij een gedeelde eerste plaats.

#3 (1pt) trigg - Three Steps Ahead
--> lekker chill trackie!

Puur omdat het een DANCE contest is, vind ik deze 3 tracks het meest geschikt. Ook passen deze het best bij mijn persoonlijke smaak. Ik ben nog te n00b om een objectieve keus te maken.
 
Zonder nou een hele discussie over puntentelling op te willen rakelen: ik heb de puntentelling expres niet zo gemaakt dat #1 3 punten, #2 2 punten, #3 1 punt is, omdat dit in het verleden voor verwarring zorgde. ("pietjepuk 1". wat is dan 1?)
Daarbij is het enige grote verschil in 'puntproporties' het feit dat de 'derde plaats' maar 1 punt waard is.
Die had ik dan ook vooral bedoeld als 'poedelprijspuntje', omdat er zoveel gedoe was over goeie nummers die al-dan-niet in de juiste maat zouden staan of tot de juiste muziekstroming zouden behoren. Heb je toch nog de kans om waardering te geven aan een nummer dat misschien niet aan alle regeltjes voldoet... dat leek me wel leuk ook. :D

Samenvattend: De officiele telling en spelregels blijven zoals ze zijn, daar gaan we niet halverwege aan zitten sleutelen.
Lijkt me ook niet sportief voor de mensen die al hebben gestemd. Volgende contest doen we het misschien weer anders, ofzo... :)

Nu maar weer ontopic dan?
Ja, ik ga dus zelf ook nog even stemmen... moet ik even een uurtje voor uittrekken... :D
 
Hm... nog best lastig kiezen :P

Maar goed, dit gaat 'm worden:

1. Kosa - Valsa sem nome

2. Parallel 27 - Virus (deep mix)

3. Pjotr G - 3 2 1


met een eervolle vermelding voor Cyber MSD (als je 'm wat langer had gemaakt, had je zeker in de top 3 gestaan wat mij betreft :) en Naton Rozenburg, maar dat was wat meer soundscaperig dan dansbaar ..wel erg mooi B)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top