Wat is dat toch lelijk in muziek - thread

Ik ga niet lezen wat er verder allemaal in deze thread staat, want misschien word het al eerder genoemd.... maar waar ik ook een hekel aan heb is overproductie!

vergelijk het met het maken van een pan soep met 800 ingredienten, zodat je uiteindelijk niks meer proeft :W
 
nog een paar

studiogangsta rappers zoals shity cent & co die in de studio/op het podium vree macho hun eigen staan op te hemelen, maar eigenlijk niets uitgevreten hebben nog iets waard zijn in de ghetto's (geef mij maar de originele NWA of de underground hero's dead prez en de diplomats als je echte Us Ghetto street gangsta wil horen)
reggaeton of de verkrachting van oldskool dancehall gekruid met wat latinogekweel en geneuzel
rnb die draait op een oude soulclassic sampleloop (amerie - that ting is een goed voorbeeld van hoe het niet moet, alhoewel dat meisje wel kan zingen). Soul sampelen doe je voor hiphop, voor rnb maak je je eigen beat zonder te rippen of maak je echte soul.
een raptekst rippen en hem op zwakke fake hardcore zetten (scooter...)
vlaamse schlager (nog erger dan duitse of nederlandse, en die zijn al erg)
in het nederlands de amerikaan proberen uit te hangen op een rapplaat, en alle amerikaanse vuilbekkerij letterlijk vertalen (nederlanders zijn daar zeer goed in)
 
Back
Top