Korg 49 Midi studio controller

Attachments

  • 49.jpg
    49.jpg
    81,2 KB · Bekeken: 111
En daar gaan we weer................het houd maar niet op.
Is ie ook bij de Bart Smit te krijgen of ?

ff zonder gekheid met alle respect voor de plaatser van het bericht maar is het nu niet allemaal teveel van hetzelfde...
''Ow te kleine toetsjes ? Dan maken we toch een nieuwe...''
D'r mot een D-Beam op en een XY-pad ,Ribbon Controller,Breath Controller weet ik ut allemaal maar wel iets origineel.
Vind het gemiddelde Bontempi Orgel er nog profesioneler uitzien..
 
wat behalve 1 octaaf extra toetsen en modulatie/pitchwielen is hier nieuwe aan tov microkontrol???
 
aha, en is het gebundled met wavestation? of zie ik dat verkeerd, bij de specs van het ding staan de systeemeisen van wavestation erbij.....
 
Nou, zeg wat je wil, maar het is wel precies wat ik zoek zegmaar.., Ben alleen benieuwd naar wat ie moet gaan kosten :S
 
Zou van mij nog wel één of zelfs twee octaven toetsen bijmogen.
misschien dat dat in een andere versie nog wel komt, mijn intuïtie zegt van wel...
 
Tja vind die ''Doe Maar'' kleuren van die pads ook zo ruk....(smaken verschillen)
 
het feit dat ie blijkbaar grote toetsen heeft maakt em wel aantrekkelijk en onderscheidt em dan duidelijk van de MicroKontrol die voor mij altijd buiten beschouwing is gebleven vanwege die minitoetsen. ik vind deze nieuwe wel degelijk aantrekkelijk qua features en design. Ben wel benieuwd wat ie gaat kosten.ben bang dat ie gezien de forse prijs van de microkontrol wel tussen 500 en 600 euro moet kosten. das dan toch wel veel.

maar ik vermoed sterk dat de wavestation software hierbij gebundled is gezien wat je van de site kunt afleiden.
 
hopelijk komt er dan ook snel een remote 61 uit.
kan ik die over een tijdje tweedehands kopen!
want voor 600 euro kan je ook gewoon een synthje kopen en die als midi controller gebruiken!
 
der zit wel ableton live 4 lite bij :luv:
 
Dit is zeker een goeie optie voor een masterkeyboard/controller als je ook portable wilt werken, maar ook iets degelijks wilt. Hoop alleen dat de toetsen groter zijn dan zijn voorganger. Weet iemand wanneer ie verkrijgbaar is?
 
hij is verdwenen van de korg.co.jp site en via de menu's navigeren tot de productpagina( voor zover dat gaat in het japans) leidt tot een japanse equivalent van een page not found error. hij staat wel nog erbij in het rijtje synths bij de synth pagina....doorklikken op dat plaatje levert echter niks op dus.
 
Origineel geplaatst door Tonix
Lekker hoor, net de microkontrol besteld.....................:(


Ja ik heb die ook gekocht(microkontrol) en nu weer deze op markt gooien mij benieuwen wat van prijs hij de deur uit ga ja

Havelock
 
Back
Top