Thebigear - HOTM (FenixFire mix)

Ik hou wel van die vuige, smerige onderlaag. De hogere, scherpere sounds heb ik op mijn koptelefoon wat meer moeite mee. Dusdanig dat ze maakten dat ik de track wat zachter zette, dat lijkt me niet de bedoeling. Maar beukt verder goed door.
 
Beukt lekker, BPM had van mij wat hoger gemogen. De bas en metalige geluiden eroverheen doen het niet echt voor mij, mis toch ergens iets van een haakje om me door de track heen te sleuren.
 
Ik vond het begin, de eerste 9 seconden zeg maar die bass loop... YES... dit wordt vet. Maar dan komt er meteen een snare sound die ik compleet afkeur en eerder de boel afremt dan accelereert !!
Dan haal je er vanalles bij dat op zich niet stoort, maar ook niet het verschil maakt. Goh ja, het is een blijft een persoonlijke keuze.
Net wat Nap zegt.
Beukt lekker, BPM had van mij wat hoger gemogen. De bas en metalige geluiden eroverheen doen het niet echt voor mij, mis toch ergens iets van een haakje om me door de track heen te sleuren.
 
Leuk om een track met de Pulsar te horen.
De sounds die je gebruikt zijn interessant maar het ritme biedt toch wel wat weinig variatie voor mij.
Dendert wel flink door maar een beetje meer afwissling had het wat spannender gemaakt, dit is eerlijk gezegd ook niet het genre waar ik vaak naar luister.
 
Ik was heel benieuwd naar je inzending. Zelf lukt t me niet om veel werkbaars uit de pulsar te halen omdat ik m koppig wil gebruiken als ie zelf sequenced en dat is al snel zo eentonig.
Ik heb al betere dingen gehoord van je
 
productietechnisch wel Ok denk ik, maar niet iets wat ik zel fooit zal luisteren. beetje moeilijk om er verder iets zinnigs over te zeggen :)
 
Misschien ligt het aan mij, maar ik ben altijd op zoek naar spanning en contrast in muziek. Van zacht naar hard, van klein naar groot en van subtiel naar raggen. Dit nummer klinkt qua sfeer en baslijn vrijwel het hele nummer hetzelfde. Daardoor merk ik dat ik regelmatig afdwaal en niet tot de orde wordt geroepen, met iets verrassends. De gebruikte sounds vind ik wel tof. Het is alleen voor mij allemaal wat te recht toe, recht aan en monotoon.
 
Back
Top