Kobuz - Keep on going

Zo'n lockdown kan dan toch ineens een stuk introvertere muziek opleveren eh..

Prachtig. Netjes en knap gedaan man.

Vind 'm heel sterk, maar dan neem ik aan, dat ik mág afdwalen - dat dat misschien zelfs de bedoeling ook is.. (alsof afdwalen, de actieve aandacht verliezen, een slecht ding zou zijn trouwens... ik vind van niet)
 
Er gebeurt al genoeg in de wereld.....

Geintje! Een track met een missie en die is geslaagd!
Ik ga slapen
 
Wow, knap dat je dit in 1 take hebt opgenomen. Klinkt prima. Voor de 8 minuten dat de track duurt had er wel wat meer afwisseling in mogen zitten wat mij betreft.
👍
 
Zo'n lockdown kan dan toch ineens een stuk introvertere muziek opleveren eh..

Prachtig. Netjes en knap gedaan man.

Vind 'm heel sterk, maar dan neem ik aan, dat ik mág afdwalen - dat dat misschien zelfs de bedoeling ook is.. (alsof afdwalen, de actieve aandacht verliezen, een slecht ding zou zijn trouwens... ik vind van niet)
thanks! Introverte muziek, zou men om mij heen niet direct van me verwachten, maar wel heel mooi om te maken/mee te spelen. Des te mooier om reactie als deze te lezen :)
Er gebeurt al genoeg in de wereld.....

Geintje! Een track met een missie en die is geslaagd!
Ik ga slapen
Weltrusten! Missies die er niet waren, maar toch zijn geslaagd, zijn de beste :)
Wow, knap dat je dit in 1 take hebt opgenomen. Klinkt prima. Voor de 8 minuten dat de track duurt had er wel wat meer afwisseling in mogen zitten wat mij betreft.
👍
Thanks! Zoals door een ander gezegd is, kabbelt het best een tijd voort voor er wat gebeurd.... Meer afwisseling zit hem er voor mij nog even niet in, maar zeker iets wat ik zelf ook hoor :). Ooit leer ik nog eens goed spelen om geweldige solo's te vlammen ;)
 
Lekkere wegdroom muziek. In principe voor mij iets te lang, maar zo op de achtergrond was hij eigenlijk sneller klaar dan ik er op verdacht was. Tof gemaakt.
 
Lekkere wegdroom muziek. In principe voor mij iets te lang, maar zo op de achtergrond was hij eigenlijk sneller klaar dan ik er op verdacht was. Tof gemaakt.
Thanks! Daar is de Matriarch perfect voor, lekker wegdromen :)
in 1 woord: mooi! spanningsvol minimal. sterk. én kwetsbaar.
Thanks! Mooie woorden :)
 
In één take dat verdient respect vind ik want dan heb je zat te doen als mens met twee handen.
Mooie relaxte jam in ieder geval, een fijne sfeer waar ik good feelings van kreeg, prima!
Hij is wat weinig spannend maar da's logisch als je het in één take doet maar deze jam biedt genoeg om 'm nog 'ns in de remix te gooien zodat je het wat meer kan uitwerken.
 
In één take dat verdient respect vind ik want dan heb je zat te doen als mens met twee handen.
Mooie relaxte jam in ieder geval, een fijne sfeer waar ik good feelings van kreeg, prima!
Hij is wat weinig spannend maar da's logisch als je het in één take doet maar deze jam biedt genoeg om 'm nog 'ns in de remix te gooien zodat je het wat meer kan uitwerken.

Thanks! Het mooie van dit soort jams vind ik dat het af is zoals het is. Achteraf nog wel wat processing, maar verder geen arrangement ge-emmer meer. Er kan inderdaad nog wel meer mee, maar merk dat dit een erg bevredigende manier van werken is :). Hier is overigens de video te zien met de originele audio, waar ik toentertijd vrij weinig mee gedaan had: Space Enigma - Keep on Going
 
Hier is overigens de video te zien met de originele audio, waar ik toentertijd vrij weinig mee gedaan had: Space Enigma - Keep on Going
Leuk om je zo bezig te zien, heerlijke sfeer op deze manier!
Het mooie van dit soort jams vind ik dat het af is zoals het is. Achteraf nog wel wat processing, maar verder geen arrangement ge-emmer meer. Er kan inderdaad nog wel meer mee, maar merk dat dit een erg bevredigende manier van werken is :).
Deze manier heeft ook mijn voorkeur, gewoon een beetje soundsurfen noem ik het dan en net als bij jou werkt het voor mij goed als het spaarzaam is; enkele akkoorden, basje en simpele drums of een enkele kick bijv en dan go with the flow op de impro tour. :okdan:
Soms komt er niet veel uit maar soms ga je dan heerlijk, dat zijn de toffe momenten alleen er komen dan weinig tracks op die manier dus als ik echt iets gericht wil maken dan ben ik toch meer met vst's bezig en soms komt daar dan nog hardware bij.
 
Petje af dat je 'm in 1x gedaan hebt. Toffe "ronde" sounds, klinkt mooi ruimtelijk. Met veel plezier naar geluisterd!
 
Mooie rustgevende track, in het begin was ik wat ongeduldig, was net nogal actief bezig geweest, maar de track gaf me de rust om er in mee te gaan, prachtige sfeer :okdan:
Ben nu een stuk meer ontspannen...:)
 
ik was mijn korg MS muur aan t uittrekken op je song, hij begon wat 'nou ja' maar werd heel aangenaam genieten.
 
Petje af dat je 'm in 1x gedaan hebt. Toffe "ronde" sounds, klinkt mooi ruimtelijk. Met veel plezier naar geluisterd!
Fijn om te horen!
Mooie rustgevende track, in het begin was ik wat ongeduldig, was net nogal actief bezig geweest, maar de track gaf me de rust om er in mee te gaan, prachtige sfeer :okdan:
Ben nu een stuk meer ontspannen...:)
Ha, mooi dat een track van mij daar aan bij heeft gedragen :)
Mooi trackje, beetje lang, toch het luisteren waard.
Thanks!
Mooie sounds.
Thanks!
ik was mijn korg MS muur aan t uittrekken op je song, hij begon wat 'nou ja' maar werd heel aangenaam genieten.
Fijn om te horen, het is een bijzonder apparaatje die ms20 :)
 
Back
Top