Thebigear - HOTM (FenixFire mix)

Ja dit vind ik beetje tegenvallen, want je hebt zo'n beetje de higher end luxe gear. Maar de bass klinkt beetje muddy, nou kan dit ook taste zijn. Mis een beetje human feel.
Ook dat is een keus natuurlijk. Wellicht ken je het al maar zou eens tracks van het label L.I.E.S checken. De gear heb je. Ik loop zelf ook te rommelen met masteren. Heb laatst alleen tijd genomen voor EQ en Limiter op mn master en dat was beste wat ik ooit gehaald heb.
 
Lekker ruig. Ik mag dat wel.
Lekkere geluiden... ruige vocal fx, en die clap af en toe... PAF! lekker hard!.
Ik vind zelf de open 909-type hihat (dat is t, of niet?) ook altijd heerlijk in hardere dance muziek. Gebruik m zelf ook graag.

Dus ja, het ligt mij wel.

Dat geluid wat er op 1:15 ongeveer inkomt vind ik alleen niet heel lekker, net te scherp voor mijn oortjes. Op latere momenten in t nummer waar dit geluid ook hoorbaar is valt t wel mee, daar word ie een beetje weggedrukt wat m dragelijker maakt.

Ritme is wellicht wat monotoom en robotisch, maar dat vind ik heel goed passen bij deze muziek, dus ik mis die humanized feel niet zo.

En wat zegt die stem tussendoor eigenlijk? :D
 
Zeer geschikt voor in de danceclub met ruwe geluiden. Het monotone wat mijn voorganger ervaart, stoort me ook wel een beetje maar je hebt muziek om naar te luisteren en muziek om op te bewegen. Voor die eerste categorie is dit nummer redelijk mager maar voor die tweede zit het er wel boenk op :okdan:.

:doei:
 
Ik wachtte op een afwisseling van het hoofdthema, maar die kwam niet. Al bij al, deze plaat beukt as hell en ik denk dat daar veel mensen op kunnen losgaan. Stem!

Gloomy
 
De track pakt mij helaas niet echt, maar wel lekkere ruige sounds.
 
Klinkt vet. Dat rauwe en ruige kan ik (soms) wel waarderen. Bij deze track in ieder geval wel. :okdan:
Qua dynamiek springen sommige sounds er iets teveel uit naar mijn smaak.
 
Lekker ruwe drum sounds uit die pulsar, track beukt goed door. Plucky synth sounds met delay zouden misschien wat meer op de voorgrond kunnen?
 
Back
Top