LocalTrack19 - La Primavera

Wat een leuke track, deze :okdan:. Hij schreeuwt echt om een AI-versie van Sabrina of Fancy. Back to the eighties ;).

(Geheel ter zijde: ik ben ook aan het overwegen om een Akai MPC One+ of Live II aan te schaffen.)

Stem.

:doei:
 
Ik ben een groot fan van Italo Disco. Ik overwoog zelf ook om een Italo track te maken en daarmee aan deze contest mee te doen. Goed gemaakt deze hoor. Jammer dat er geen vocalen in zitten.
 
Lekkere 80's sound, toffe track en goeie mix!
 
Let's go 80ties again! Ik hoor flarden van bestaande melodieen, die je tot iets nieuws vormt, leuk gedaan, maar haalt wel wat orignaliteit weg. Het is daarmee geen cover, maar wel een mashup, goed uitgevoerd verder. Is de gitaar eigen spel trouwens? Klinkt goed.
 
Let's go 80ties again! Ik hoor flarden van bestaande melodieen, die je tot iets nieuws vormt, leuk gedaan, maar haalt wel wat orignaliteit weg. Het is daarmee geen cover, maar wel een mashup, goed uitgevoerd verder. Is de gitaar eigen spel trouwens? Klinkt goed.

De bridge is een vertraagde sample van het intro van Newborn van Muse, verder zijn het (voor zover mogelijk) originele melodieën, of in ieder geval niet bewust hergebruik van bestaand materiaal. Dank voor je feedback!
 
leuk, spot-on 80's vibe.
waan me in Vice City :)

Ik heb er exact dezelfde associaties mee verder als alle andere mensen die al commentaar achter lieten.
Of het elementen heeft van bestaande tracks is me niet opgevallen (ook niet dat stukje muse), maar ben geen kenner van het genre en ook niet bekend met het volledige ouvre van muse.
Maar ben sowieso niet tegen covers of overduidelijke referenties naar bestaande muziek.
is soms ook gewoon een waardig eerbetoon aan iets wat je heeft geinspireerd.
 
Dit is niet echt mijn muziek maar van wat ik er van hoor zit het goed in elkaar.
De mix is goed, het varieerd, de sounds zijn goed voor het genre echt alleen wat zang zal hem helemaal afmaken.

Goed gedaan!
 
Catchy track heb je gemaakt, had je niet een vriendin die hier en daar een paar lijntje kon inzingen, een beetje Laura Branigan stijl of zo. dat was het helemaal top geweest.
 
Back
Top