Gewoon ff nieuwsgierig.

Stronghold

Stamgast
Lid sinds
1 september 2023
Berichten
142
Locatie
Vlaardingen
Ben helemaal nieuw in de wereld van de synths, ik heb het idee dat een sampler eigenlijk niet mag ontbreken in een synth verzameling, maar mag je gewoon onbeperkt samplen? Dus ik maak een sample van wat vocals, en verwerk dit in een eigen nummer.
Ik stuur een eigen nummer in naar de synthforum contest met de vocals van Alison Moyet, kan je daar problemen mee krijgen?
 
zolang je er geen cent meer verdient lijkt me dit niet zo'n probleem... Stel dat ze je inkomsten claimen, maar er zijn er geen, klaar, denk ik dan.
 
Ben helemaal nieuw in de wereld van de synths, ik heb het idee dat een sampler eigenlijk niet mag ontbreken in een synth verzameling, maar mag je gewoon onbeperkt samplen? Dus ik maak een sample van wat vocals, en verwerk dit in een eigen nummer.
Ik stuur een eigen nummer in naar de synthforum contest met de vocals van Alison Moyet, kan je daar problemen mee krijgen?
Voor eigen gebruik doe je wat je wil. Voor commercieel gebruik mag het niet. Dat betekent ook niet op Youtube zetten, want daar kan je geld mee verdienen.

Op een publieke plaats zoals SF gratis delen, mag strikt genomen mogelijk niet. Maar zoals Klinkske zegt, welke inkomsten gaan ze claimen als er geen zijn...
 
Als er een claim komt n.a.v. een track op SF, gaat het blijkaar goed met SF. :)

(In de afgelopen contests zijn al vaker eigen interpretaties langsgekomen, no worries.. veel plezier!)
 
Back
Top