Je laatste geannuleerde voorgenomen aankoop en waarom?

Misschien was 't wel een overlay.. :o: Anyway.. ik vond het wel een opzichtige look zo in het oranje.. maar idd met groene leds.. hmmm.. Ik heb er bij de TB3 weleens naar gekeken om de leds naar een blauwe versie te modden.. maar uiteindelijk vond het ik samen met de circuit wel een fleurig geheel.. niet echt in de aankoopfase maar wel een beetje on-topic.. :)

Hier de link van die overlays er zijn nog meer versies.. URL unfurl="true"]https://www.synthoverlays.com/product/jupiter-8-overlay-system-8/[/URL]
System-8-Overlays-jupiter-8.jpg
 
Behringer Edge geannuleerd bij bax, stond 11 dagen levertijd ca 2 maanden geleden, dat werd toen ineens een paar maanden en toen levertijd onbekend.
Nu net bij Thomann besteld, en wat blijkt nu.. hij komt op 11 september binnen.
Hetzelfde verhaal had ik met de Solina..
 
Ah ja dat begrijp ik. Het is best prijzig voor wat volgens mij niet meer dan een vst controller is.
Niet helemaal, want het is natuurlijk ook een standalone synth die je op het podium kunt gebruiken zonder computer of in je setup kunt mee laten draaien zonder CPU belasting op je DAW. Maar de sound engines die erin zitten zijn wel hetzelfde als wat je ook als plugin krijgt inderdaad.
 
Voor mij de Irridium, eerst de desktop en daarna de keys, al 3x voor gespaard en 3x op het laatst wat anders gekocht (uf8+uc1, Prophet 6, Push 3 standalone). Maar ik denk dat die er toch nog wel een keer gaat komen…
 
AS Colossus.
Wel al op 1 gepield, zeer leuk ding.
Wegens slechte ervaring met meneer AS zelf zal die er waarschijnlijk nooit komen,tenzij eens 2de hands als de prijs meevalt.
 
Ik zag dat de Edge leverbaar was dus dacht; dat is een toffe bak, die ga ik bestellen.
Dus dat heb ik gedaan!

Ik dacht wel even om 'm te annuleren, want ik heb weinig zin om behringer beta tester te zijn, maar fuk it, vieze drums zijn altijd leuk.

Oh wacht, dat hoort dan zeker niet hier.....:D
 
Vochlea Dubler 2. Het werkt goed maar er is een reden waarom ik mijn stem nooit gebruik in muziek en €200 is toch best fors voor een plugin die ik niet veel ga gebruiken. Refund gepakt tijdens de 14 dagen proefperiode.
 
Een Yamaha CS-60, na aanvankelijk een afspraak te hebben gemaakt om te komen testen op thuis/studio locatie werd deze opeens veranderd naar een Hotel en of ik cash kan betalen...
 
- bod gedaan op een Prophet One maar de verkoper wil hem niet over zee verschepen.
- 4x behringer WASP, is uitendelijk 4x Volca Modular geworden.
- Pioneer AS1, tja heb er al 1.....
- Daru Jones Drum Kit... ben eigenlijk wel tevreden met mijn huidige kit.
- Pioneer SP16....tjs heb er al 1.....
- OP1 lab... want die schijnt niet te werken met de laatste firmware
 
Niet echt laatst, maar een R8m.

Toen ik daar kwam om te testen, kregen we er geen geluid uit..
Achteraf niet erg, want had ‘m waarschijnlijk toch te weinig gebruikt 😅
 
Erica synths acidlab lll op papier heel vet maar in praktijk soms 13db verschil in stereobeeld. Echt super naar uitgekeken maar viel gewoon tegen dus terug gestuurd
 
Erica synths acidlab lll op papier heel vet maar in praktijk soms 13db verschil in stereobeeld. Echt super naar uitgekeken maar viel gewoon tegen dus terug gestuurd
Zelfde ervaring, gelukkig kon ik 'm van te voren uitgebreid testen en kwam het nooit tot een aankoop.
Ik ga ervan uit dat je de Acidbox bedoeld ?
 
Back
Top