Je laatste geannuleerde voorgenomen aankoop en waarom?

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.924
Locatie
Den Bosch
Behringer JT-4000 Micro - Nog steeds geen zicht op levering en wat moet ik eigenlijk met nog zo'n klein kabouterbakje erbij.
 
crumar performer, ik blijf m vinden en uitstellen.
Waarom? Ik kan van mijn geld niet af, heb weldra n feestje en dat kost n nier :W
Dat ik geen chords kan spelen is ook nog n dingetje haha
 
Stond een retour Sequential Pro 3 aan een aantrekkelijke prijs bij Bax. Heb hem een paar keer in mijn mandje gelegd, maar toch maar niet op die laatste knop geklikt. Intussen is hij weg. Er moeten eerst een paar dingen de deur uit, maar dat lijkt moeilijker te gaan dan gehoopt.
 
Strymon Big Sky. Ik twijfel altijd of het niet wat té herkenbaar en dominant in het geluid zou worden.

Oh en de helft van de aangeboden exemplaren gaan om mensen die mij eigenlijk willen overvallen en aan een prostinetwerk verkopen...
 
Osmose geannuleerd omdat het te lang duurde en ik MPE toch niet zo heeeel boeiend vind.

4x Behringer Wasp in een rack.
Geannulleerd omdat ik geen plaats heb...
En er kan ook de Oberhem SEM kloon nog aankomen.

Electro Harmonix Superego Plus gelijk terug gestuurd omdat ik het prima met de Freeze kan doen. De fx erin klonken slecht.

Yamaha THR10II gelijk terug en een Yamaha THR30II gehaald.
De 10 was echt te zacht.
 
Polivoks vintage bak. Ben echt super gecharmeerd van het geluid. Elk geluid klinkt als een Russische kerncentrale die op het punt staat te ontploffen. Eindelijk eentje gevonden die qua prijs en locatie klopt, maar koop hem toch telkens net niet. Ik heb al de polivoks modules van Ericasynth en behringer gaat er eentje uitbrengen. Samen met het gewicht van 25 kg is het telkens net genoeg om de knoop niet door te hakken...
 
Vooralsnog de alpha juno. Ik heb al een mooie analoge poly en vind de prijs te hoog voor de nostalgische waarde van wat geliefde ouwe hardcore tracks :)
 
Jupiter-X eens geannuleerd.Later toch gekocht(2 keer zelfs)en verkocht.En als er eentje voor een zacht prijsje voorbij komt....Driemaal is synthsrecht!🦍(omeensgeenhoofdjemeteenglimlachtetonendit)
 
Nectarine beat composer sequenser.
Het werk met een microprocessor en dat geeft vertraging.
Het maakt ook de bediening onbegrijpelijk.
En heeft te weinig geheugen voor langere sequensen.
Gebruiksaanwijzing alleen in het Engels.
Dat was m`n laatste geannuleerde aankoop.
 
Jupiter-X eens geannuleerd.Later toch gekocht(2 keer zelfs)en verkocht.En als er eentje voor een zacht prijsje voorbij komt....Driemaal is synthsrecht!🦍(omeensgeenhoofdjemeteenglimlachtetonendit)
Wat was reden voor toch te kopen en weer te verkopen?
 
Daar wringt bij mij ook een schoentje. En in de tijd dat ik naar de JuupX keek, had ik zelf geen polysynths meer in de collectie. Ondertussen terug wel een waaier, dus de nood is niet hoog.
 
In't kort,Roland Cloud.
Ha, daar zit wel wat logica in ja. Ik zie het ook niet zitten om dure hardware te kopen van iets dat ik in feite al 1:1 heb. Al blijft die System-8 wel een beetje kriebelen met die leuke native synth, ACB models en al die controls.
 
Maar die kleur he?
Ik heb deze een aantal jaar terug op MP aangeboden zien worden..

12mnvn7t7wa71.jpg
 
Behringer Edge geannuleerd bij bax, stond 11 dagen levertijd ca 2 maanden geleden, dat werd toen ineens een paar maanden en toen levertijd onbekend.
Nu net bij Thomann besteld, en wat blijkt nu.. hij komt op 11 september binnen.
 
Heb bijna 'n keer wat geannuleerd bij Bax. Na 4 maanden wachten op de 4 bestelde RCF subwoofers vond ik het wel genoeg en ging ik informeren bij de concurrentie omdat ze daar met veel kortere levertijd werden aanboden.. maar toen ik ging navragen bleek het toch allemaal wat optimistisch geschetst. Niet gek later werden ze geannuleerd door Bax, 'nooit meer leverbaar' :D iets met chips en hout ???
 
Back
Top