Je laatste geannuleerde voorgenomen aankoop en waarom?

Elke aankoop zon beetje haha, heb niet genoeg tijd om muziek te maken. Dus kan t maar beter houden bij wat ik al heb voor die enkele x ipv nog meer geld uit te geven aan zooi daknie gebruikkkkk
 
Weet niet of deze afgeketste soort van aankopen hier ook bedoeld is:
Een Catawiki aankoop voor een kwetsbaar item dat vanaf ver moest komen en nog door een ineens-aan-zelfontbranding-doende te-temperamentvolle verkoper met een kwaaje kop goed ingepakt en verstuurd moest gaan worden. :(

Dat lag dus niet aan het item zelf, want wilde het graag kopen, maar de gang van zaken ineens. En prima, zo doende ook klaar met Catawiki, te tijdrovend en niet handig bereikbaar als je met ze in contact moet komen. :okdan:
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik Multimedia Uno Pro Black desktop edition.. Gekocht voor de keys, sound is hetzelfde als de PRO-x maar mn Nanokeys studio speelt lekkerder (kun je nagaan)
Dus terug.
 
Summit

Waarom? Besef dat t alweer n moderne poly is. Slechte investment en niet zelf te fixen. En ik speel maar een toets tegelijk
 
Roland Jupiter X.. Gezien in Baxshop in Amsterdam. Toen was uiteindelijk mijn oog gevallen op de Prophet 5

Maar dat is al een tijdje terug..
 
Polivoks vintage bak. Ben echt super gecharmeerd van het geluid. Elk geluid klinkt als een Russische kerncentrale die op het punt staat te ontploffen. Eindelijk eentje gevonden die qua prijs en locatie klopt, maar koop hem toch telkens net niet. Ik heb al de polivoks modules van Ericasynth en behringer gaat er eentje uitbrengen. Samen met het gewicht van 25 kg is het telkens net genoeg om de knoop niet door te hakken...
‘T ding is van aluminium en plastic, weegt bijna niks :)
 
Elka 22 X-de hands. Staat al jaren op mn GAS-lijstje als vervolmaking van de heilige CEM 3396 drie-eenheid naast de Matrix 1000 en MS6. Maar aanbieder was te happig, gedoe met verschillende namen, bankrekeningen en iets te gemakkelijk ingaan op voorstellen en een prijs die te ver boven de jammer-maar-helaas-als-ik-het-kwijtraak grens lag. Absoluut geen zekerheid qua oplichterij, maar gewoon niet het juiste gevoel. Nu ik het tik begint t weer te jeuken...
 
De Korg Keystage 61. Was op zich wat ik zocht: compact, polyAT en dan de bonus van MIDI 2.0. Maar in oktober besteld, komt maar niet, lees nogal wisselende ervaringen van gebruikers die hem al hebben in de US en Canada - met name dat het keybed niet kan tippen aan dat van Fatar. Dus geannuleerd en een Komplete Kontrol S61 Mk3 (wél met Fatar polyAT keybed en ook die NKS shizzle aan boord) b-stock besteld voor 60 euro minder dan de Korg zou moeten kosten. Komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. Is wel iets groter dan ik zou willen maar het zij zo.
 
Laatst gewijzigd:
‘T ding is van aluminium en plastic, weegt bijna niks :)
Net nog even gedubbelcheckt. 18kg schoon aan de haak. Geen 25 kg idd. Was denk ik met verpakking? Maar veel te veel om hem uit Kazachstan naar Nederland te laten komen.
 
De Korg Keystage 61. Was op zich wat ik zocht: compact, polyAT en dan de bonus van MIDI 2.0. Maar in oktober besteld, komt maar niet, lees nogal wisselende ervaringen van gebruikers die hem al hebben in de US en Canada - met name dat het keybed niet kan tippen aan dat van Fatar. Dus geannuleerd en een Komplete Kontrol S61 Mk3 (wél met Fatar polyAT keybed en ook die NKS shizzle aan boord) b-stock besteld voor 60 euro minder dan de Korg zou moeten kosten. Komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. Is wel iets groter dan ik zou willen maar het zij zo.
Ik heb al enkele fatar toetsen gehad en niet alle fatar's zijn goed, zelfs verre van goed.En ik vond dat korg toetsen eigenlijk niet zo slecht zijn.De vraag is of dat je in een controller een echte dure keybed gaat steken.
 
Ik heb al enkele fatar toetsen gehad en niet alle fatar's zijn goed, zelfs verre van goed.En ik vond dat korg toetsen eigenlijk niet zo slecht zijn.De vraag is of dat je in een controller een echte dure keybed gaat steken.
Bij controllers van die prijzen zou je dat juist wel verwachten toch? Of zijn die Keybeds zo duur?
 
Hoe goed kun je overweg op de toetsen?Denk een goede speler wel wat kwaliteit wil.
 
goed?
echt ieder keyboard speelt weer anders.
moeilijk aan te wijzen wie wint.

als je synths speelt heb je ook niet echt gewogen nodig terwijl een rhodes of piano je veel controle over de dynamiek van je spel geeft.

nou ja heb er verder geen verstand van.
 
Nou ja, ik vind het wel fijn als een keyboard solide voelt, wat travel heeft en een en ander instelbaar qua curves enzo. Ik hou niet van ultralichte keybeds, klepper/kraaktoetsen of die zo weinig travel hebben dat het verschil tussen 0 en voluit velocity/aftertouch een schaamhaar scheelt.

Maar de Komplete Kontrol S61 is binnen en voelt erg fijn. Mooi groot scherm. Solide knoppen. Ook de polyaftertouch werkt erg goed. En de DAW integratie met transport controls en mixer lanes enzo. Krijg alleen die NKS shizzle nog niet goed aan de gang, maar dat los ik ook vast nog wel op. Ook tof dat de Prophet-10, OB-X8 en al mijn oude romplers polyAT via MIDI ondersteunen. De Moog One dan weer niet, HOE DAN. Hebben ze ooit beloofd, maar ik moet nog zien dat het er van gaat komen gezien de inMusic perikelen en het vertrek van een groot deel van het personeel.
 
Back
Top