Synthforum Contest 2022: de uitslag!

Wow, dat zag ik niet aankomen! Als ik had geweten dat hij zo goed ontvangen zou worden dan had ik wel een betere titel bedacht 😆 Bedankt voor alle mooie reacties en ook gefeliciteerd aan de andere winnaars!

Eigenlijk is iedereen wel een winnaar, want wat waren de inzendingen goed zeg. Ik heb veel toffe nummers ontdekt die ik zeker vaker ga draaien 👍
 
Als eerste; @Void Pointer en @sKeLeTvM gefeliciteerd met de gedeelde eerste plaats en ook felicitaties aan @Jason31 met een prachtige derde plek!
Verder iedereen bedankt voor het inzenden van tracks en het reageren op elkaars bijdragen want alleen gezamelijk maken we de contest en een speciaal bedankje aan de moderators die zich hebben ingespannen om deze contest weer te organiseren!

Ik wil verder zeggen dat ik een paar lekkere uurtjes bij elkaar heb geluisterd, er was veel kwaliteit van een hoog niveau en het leuke is ook dat naast het wat meer reguliere werk er ook altijd inzenders zijn met lekker eigenwijze tracks die me verrassen, da's dan echt genieten vind ik.

Bij elkaar genomen vond ik het weer heel geslaagd!
 
Felicitaties aan de winnaars! Maar de echte winnaars waren de luisteraars, want man wat hebben wij mogen genieten van alle inzendingen.

En inderdaad zeg, het niveau lag erg hoog. Ik was opgelucht om te weten dat ik meer dan 1 stem kon uitbrengen, anders zou ik het moeilijk hebben gehad om te kiezen!

Mijn voorkeur ging toch uit naar de songs die uiteindelijk minder stemmen kregen, blijkbaar is er een kleine minderheid met een andere smaak dan de meeste stemmers.
 
:okdan:Felicitaties aan de top drie maar ook aan alle anderen die mee deden. Het niveau lag dit jaar erg hoog en ik heb van veel nummers genoten (@RFB , @ohtar, @Marcel D , @axa en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar). Zelf ben ik heel tevreden met mijn gedeelde vijfde plaats in schril contrast met de teleurstellende 17de van vorig jaar :) .

Ook een dikke merci aan de moderators en andere mensen achter de schermen voor het mogelijk maken van deze contest :halleluja

Op naar volgend jaar bij leven en welzijn.

:doei:
Danny
Dank je wel @Danny Het was de eerste keer dat ik deel nam en ben niet ontevreden over de uitslag. Ga er maar van uit dat ik de volgende keer weer mee doe, maar dan met iets origineels i.p.v. een mashup/remix :)
 
Dank je wel @Danny Het was de eerste keer dat ik deel nam en ben niet ontevreden over de uitslag. Ga er maar van uit dat ik de volgende keer weer mee doe, maar dan met iets origineels i.p.v. een mashup/remix :)
Zolang als je de sfeer van je track van dit jaar naar boven haalt, heb je mijn stem ;).
 
ik zie dat sommigen hun eigen honoroble mentions nog noemen. dat vind ik ook wel leuk om even te doen.
ook omdat mij persoonlijke favorieten niet allemaal in de top geeindigd zijn.

in totaal had ik 22 stemmen uitgebracht, maar mijn persoonlijke winnaar was @MacGyverGear . niet omdat ie mijn smaak was, maar omdat ik alles eraan goed vond, ook goed ingezongen en kundig bespeelde instrumenten. super goed man!

ook in mijn top 3 zou eindigen @vink . vind het tot op de dag van vandaag een hele lastige track om te beoordelen, maar hij intrigeerde erg, en heb hem vaker beluisterd dan andere inzendingen. en met plezier ook nog... :D.

Mijn top 3 zou ik sluiten met @Danny . niet in de laatste plaats omdat (zoals ik ook in de comments bij dat nummer zette) het de enioge inzending was die op een (positieve) reactie van mijn vrouw kon rekenen die voor de rest eigenlijk heel passief mee luisterde en geen ongevraagde mening gaf over andere inzendingen. ik ben het overigens met haar eens. dit is een hele lekkere track!

nog 3 andere honoroble mentions:

en @Jason31 met je terechte top 3 plek heb jij vast geen mega behoefte meer aan nog meer veren in je kont. als ik minder objectief probeer te lusiteren dan is deze track mijn favoriet! geen reden, geen motivatie... is gewoon zo. harstikke lekkere plaat!

@metatron ; als ik mijn eigen smaak zwaarder zou laten wegen dan ben jij ook top 3 voor mij, ik kan die stijl heel goed hebben, maar de laatste tijd luister ik er niet veel naar omdat er veel eentonige troep word uitgebracht (imho). Dat was jou inzending niet! ik vind dat er op de gemiddelde trance-playlist op spotify een hoop troep staat waar jij met je inzending ver bovenuit zou steken.

en mijn persoonlijke originaliteits prijs is voor @Calculator Operator . er kwamen natuurlijk veel meer mensen in aanmerking, maar deze is helemaal in mijn straatje (als iemand die zijn tienerjaren in de 90's beleefde ^^) en verdien daarom ook een mention! supergaaf dat je deze hebt opgestuurd.
 
top 3 gefeliciteerd met de top positie! De anderen natuurlijk ook gefeliciteerd voor het meedoen
 
Gefeliciteerd aan de top 3, of 5 of 10, of alle deelnemers eigenlijk, want iedereen die wat heeft ingestuurd heeft een prestatie geleverd.
Ik heb genoten van heel veel mooie en vooral verschillende genres. En verdorie wat was dit leerzaam. Het commentaar op m'n eigen track maar ook vooral 'verrek, zo kan het ook...' bij andere tracks....
Volgend jaar weer en dan mik ik op de top 10!
 
Winnaars gefeliciteerd! Lijkt me weer dik verdiend! En iedereen, leuk dat er weer zoveel meededen, en gelukkig heel veel verschillende stijlen, dat houdt deze contest zo leuk! Cya next year!
 
De diversiteit aan tracks maakt dit alleen al de moeite. Proficiat aan de winnaars en aan iedereen die zijn track heeft ingestuurd. En dikke knuffel en applaus voor heel het SF team om dit elk jaar te blijven organiseren. You guys rock!
 
Back
Top