Untergrundbahn

Ik vind het wel een fijne sfeer maar net iets minder pakkend dan enkel andere nummers van jou. Weet je dat ik je altijd roem omwille van het verhalende van je tracks? Wel, deze is wat richtinglozer. Dat stoort zeker niet, en Akufen en Vladislav Delay hebben er een carrière op gebouwd, maar ik vind wat recenter werk beter werken.
 
Ik vind het wel een fijne sfeer maar net iets minder pakkend dan enkel andere nummers van jou. Weet je dat ik je altijd roem omwille van het verhalende van je tracks? Wel, deze is wat richtinglozer. Dat stoort zeker niet, en Akufen en Vladislav Delay hebben er een carrière op gebouwd, maar ik vind wat recenter werk beter werken.
Hey, terechte opmerking, ik gaf het zelf ook al aan, meer een ambient tripje, maar ik vond de sfeer/geluiden zelf ansich wel lekker, dus toch maar hier gedeeld. Thnx!
 
Ja man. Fijne track.

Om bij weg te spacen, en volgens mij niet om met focus naar te luisteren, by design, toch? Zeer geslaagd.

En dus ook niet zo geschikt voor de contest, waar mensen toch wat actiever zullen gaan luisteren naar de muziek. Ook wel als playlist op de achtergrond natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Moet er wel bij zeggen, áls ik dan actief luister - je sounddesign is geweldig in deze. Knap gedaan. (En daarna weer wegdromen...)

Wanneer komt die collab met @SB-SIX? :)
 
Om bij weg te spacen, en volgens mij niet om met focus naar te luisteren, by design, toch? Zeer geslaagd.
Ja klopt, idd lekker voor op de achtergrond bedoelt.
En dus ook niet zo geschikt voor de contest, waar mensen toch wat actiever zullen gaan luisteren naar de muziek.
Dat had ik dus ook, vond deze toch net wat te non mainstream voor de contest. Maar op zich maakt dat ook eigenlijk weer nix uit, tis maar een "contest" voor de fun en persoonlijk vind ik de varieteit aan nummers juist het leuke aan deze contest: stuff luisteren die je normaal zelf vrijwel nooit zou opzetten. Voor mij blijkt dat heel inspirerend te werken.

Anyway, ik had plenty gemaakt dit jaar, en heb besloten het dit jaar anders te doen, niet iets nieuws maken, maar kijken of ik een track die al redelijk was nog beter kan maken, maar wel met een track die echt naar mijn smaak is (Minimal like stuff dus).

Moet er wel bij zeggen, áls ik dan actief luister - je sounddesign is geweldig in deze. Knap gedaan. (En daarna weer wegdromen...)
Ow wauw vet compliment, thnx man!
Wanneer komt die collab met @SB-SIX?
Ha, wie weet, zijn werk vind ik super tof (maar hij is wel een paar leveltjes up qua skills :P)
 
Top sfeertje weer hoor! Collab is goed idee, gooi maar een beginnetje mijn kant op :) (Had jij nou ook Bitwig? Zo ja dan liefst een project file, anders stems)
8), nog ff druk met de contest, maar in het nieuwe jaar gaat dat zeker lukken. Ik heb wel een cheapo (gratis?) Bitwig ergens liggen, maar nog niet echt wat mee gedaan, ik ben een Ableton user. Maar ik werk sowieso veel meer met audio (externe hardwarej tegenwoordig, dus stems moet wel lukken. Als ik wat zinnigs heb komt het jou kant uit Stefan!
 
Mooi gedaan hoor...
heldere opnamen :okdan:
Goede beats ook.
De bas van de kick drum en bassloop
zitten qua frequentie idd dicht bij elkaar, maar het stoort niet...
Wel moest ik mijn bass speaker wat lager zetten...die nog vol open...:o:
 
Back
Top