SF Contest - Beste Track 2007: stemthread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn punten:

3: Bartology - Through the Night
2: Trigg - Towers and Pawns
1: Synth.nl - Turbulence

Ook erg goed vond ik de volgende nummers:
King Of Snake / Sputnikk - Firefly
axa - Dark Tales of Naiana
Hans de Vries - In A Gadda Da Vida
 
mijn votes

mijn votes

3 punten: cream - meteoron
2 punten: dr. ripsaw - downtown
1 punt: sjeijk - all night long
 
3 pt: Trigg - Powers and Pawns (heerlijke sfeer, vette groove; verveeld geen moment).
2 pt: Stage73 - Quiet Now (zeer boeiend, erg gewaagd maar goed en mooi uitgevoerd, echt een song).
1 pt: Synthnl - Turbulence (fantastisch mooie synthtrack).


Eervolle vermeldingen voor Hermax, Bartology, Danny, AvB, Hans de Vries, Guy-Lian, Phochos.

Ik heb weer veel mooie dingen gehoord, en het is gewoon super om te zien/horen dat zoveel mensen lekker bezig zijn met muziek! Voor de volgende contest ben ik ook voor een 5pt systeem!
 
3 punten: Trigg - Towers & Pawns
2 punten: rendering rebel: Dub Rebels - Science
1 punten: Alkaline & Saline - The watery secretion of the lacrimal glands (alleen al vanwege de titel 8))
 
3 punten : trigg
2 punten : phochos
1 punt: C738
 
3 pnt. Bartology:Through the Night
2 pnt. King of Snake: Sputnikk - firefly
1 pnt. brmzz: Return of the space invaders - kiss my shiny metalass
 
1. Ferric 3 punten
2. Dr Ripsaw 2 punten
3. Black sheep 1 punt


Mischien te hoge verwachtingen gehad, maar vond veel van de inzendingen erg gedateerd. En sommige hooggenoteerde nummers zelfs slaapverwekkend (sorry). En niet omdat ik niet van die stijl hou, maar gewoon lack of dynamics, geen vibe. Heb helaas niet alles kunnen beluisteren, maar wel de top 15 en nog een hoop anderen. Gelukkig zaten er ook heel lekker nummertjes tussen.

En echt 100 punten voor Ferric, erg sterk en actueel nummer! Mooie mix ook! Nummer van Ripsaw kan zo in een film gebruikt worden, echte sfeermaker. En die van black sheep verdient gewoon een puntje omdat ie lekker knalt :D
 
Laatst gewijzigd:
3pnt: dennisb (eighties verantwoord)
2pnt: DjPhase (ik zou er op dansen, enige minpunt is dat de track wat teveel is "uitgesmeerd")
1pnt: Sly Dog (lekkere opbouw)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top